Gravatar

#211 DarkLight 17 år siden

#210, er det 1up yours?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#212 elwood 17 år siden

#211 Si

Eneste sted hvor Garnett Lee rigtig holder til.

Høre mest 1up yours og 1up FM (Førhen kendt som EGM)

Det er den med Ryan Payton som gæst, så det ikke den nyeste, men jeg var ræd for de ville spoile spillet, så jeg sku lige ha det gennmført først.

Shane nævner også kort hvad det var han mente de absolut sku ha ændret på i spillet før det kom ud (han var en af dem som blev inviteret til at spille hele spillet igennem) Og det viser sig det var Act 3 han snakkede om dengang, og som samtlige journalister var enige om, lyder til det var AI bugs der forårsagede det i følge Ryan Payton, så det blev hurtigt rettet.

Garnett Lee's frustrationer kan jeg godt forstå fra hans side af, men det er bare snakken mellem ham og så Shane og Ryan Payton der more mig en del, det lidt som Garnett Lee er den her slags onkel type, der ikke hel kan hitte ud af det, og bliver frustret.

Nå men resten af snakken kan tages i vores Konsol tråd evt.

8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#213 dyg 17 år siden

Alt for længe uden filmz!

Sidder lige nu på et Super 8 Motel i Oklahoma City. Har spenderet nogle dage i Chicago og på turen herned. I morgen ser vi på byen og kører så videre mod syd-vest.

Nu vil jeg have noget søvn mens jeg sveder som et svin. 30+ grader med luftfugtighed på over 60% er ikke noget for fede mennesker.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#214 icetea 17 år siden

#197 Tak :), wow nogle syge ting der. Man bliver jo næsten bange for Homer nu :P

#198 Takker :), handelsgynmasiet er det :D HHX. Men ja, det er helt underligt nu at være helt færdig med skole (indtil videre), efter at have gået i skole siden 0. klasse.

#199 Og tak til dig også ;), og god bedring !
Gravatar

#215 davenport 17 år siden

Damn Nayze... Bare det var mig, der var over there. Kunne godt klare at bruge nogle dollars og drikke nogle kolde Samuel Adams i varmen.
Men ingen ferie her, venter til barsel, og tager ferie i røven på den.

Bruce: hvornår var det du ramte The Keys og rommen?

Ellers kører det i Vejle. Her er stille i dag, med freelancere på de fleste pinde. Nu har jeg en samtale pr. telefon og en mere kl. 13.30..
Jeg har frikadeller med til middag, men problemet ligger i, at jeg kan se en medisterkaret fra mit vindue, og de laver en ond kyllingeburger.. (Flegborgvognen - for de lokaltkendte)

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#216 tiany 17 år siden

Sidder og forbereder mig mentalt til den sidste eksamen. Men jeg gider egentlig ikke, skal bare op og have den overstået, men der er lige 1 timer og 40 min endnu inden jeg skal op.

Valar morghulis
Gravatar

#217 filmz-Bruce 17 år siden

#215 Rejser onsdag og rammer Keys den 3. Den 4. juli holder vi Independence Day i Keys, starter med en morgentur kl. 8 med vandflyver til Tortugas, hvor vi skal snorkle. Derefter er der dømt Hemmingway hygge. Svært ved at vente :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#218 dyg 17 år siden

#215 - vi kom forresten igennem davenport i går :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#219 mr gaijin 17 år siden

Jeg har lige været til en eksamen i "Medier, Offentlighed og Globalisering" om mediers rolle i offentligheden og politiske ansvar. Scorede en 12er :)

Desværre har jeg allerede en ny 14-dages eksamen fra på mandag, som jeg delvist tager i Japan, hvor jeg tager til de næste to måneder fra på onsdag.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#220 filmz-Bruce 17 år siden

#216 Held og lykke
#219 Tillykke :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: