#188 Udmærket timeløn. Hvis penge skal investeres i en MP3-afspiller så kan jeg kun anbefale en IPod Shuffle. Er meget glad for min egen og kan ikke se andre "mini" afspillere på markedet der kan slå den. Især ikke når man tager Apples service med i beregningerne.
Er lige kommet hjem efter en aften med ½L Heineken og Von Olsen. Hvad man ikke udsætter sig for når man skal se Champions League. De Oeconer der var med blev enige om at vi nok ikke skulle regne med at se hinanden til Statistik senere i dag.
Sidder og laver noget så kedeligt som en litteratursøgningsprofil (GAB). Men det skal jo laves når den skal afleveres i morgen. Kan stadig ikke se hvorfor vi skal lave den, men sådan er der så meget man ikke består.
Men hvis jeg bliver færdigt tidligt, tror jeg at jeg vil belønne mig selv med en film, måske fargo den burde jeg jo egentlig få set.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#190 - jeg skal lige overveje om jeg selv skal bruge det, ser ud som om stefsims havde nogle gode ideer :) Jeg har lånt min mp3-afspiller til min søster, da hun skal ud og rejse, kunne godt forestille mig jeg får brug for en ny bagefter... Men hvis jeg skal sælge det, skal jeg nok tænke på dig :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#192 - Ja, hvis du ikke har set den, så venter der dig en dejlig overraskelse..
I for my part sidder og prøver at kickstarte mig selv efter ferien.. Der er stadig 1½ time af arbejdsdagen, og så transport hjem.. Jeg er sikkert hjemme ved halv 7 tiden.. øv!
Men busserne kører da i Kolding - Jer fra Århus må da have haft et helvede i dag?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har været et smut i Ikea og er lige blevet færdig med at gøre altanen sommerklar, så nu er der sgu to stole og et bord derude og sået lidt blomster i altankassen, så der bliver lidt mere hyggeligt end sidste år.
#194 Jo tak det stinker at bo i Århus med de fucking busser. Nu må de sateme snart beslutte sig for om de vil køre bus eller fucke af! Hælder mest til det sidste. Men jeg sidder på min pind ved Den Blå Avis og laver så lidt som muligt! har fri om 1 time og 40 min!! Det bliver lækkert med tidlig weekend! Skal se at at stenet begge sæsoner Deadwood. Kan ikke få taget mig sammen. Ved godt at det er en fejl!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#194 - Ja, det stinker. Heldigvis blev jeg fragtet i skole i morges, men når jeg skal hjem om en time eller to må jeg tage en lille lokal togbane eller regionalbusser.. øv.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Lige haft den gamle på besøg, hvor jeg lavede mad, det gik ikke hel så godt jeg skal øve mig lidt på at kunne krydder stort kød ordentlig, så det smager.
jeg lavede en ordentlig tykstegs filet mener jeg det hedder, men den havde slet ikke fået nok krydderier på.
Nu har jeg en gigant opvask, fordi jeg ikke nåede at vaske op inden han kiggede forbi 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#191 Scherlund 19 år siden
Er lige kommet hjem efter en aften med ½L Heineken og Von Olsen. Hvad man ikke udsætter sig for når man skal se Champions League. De Oeconer der var med blev enige om at vi nok ikke skulle regne med at se hinanden til Statistik senere i dag.
Godnat og sov godt :)
#192 filmz-jonasgr 19 år siden
Kan stadig ikke se hvorfor vi skal lave den, men sådan er der så meget man ikke består.
Men hvis jeg bliver færdigt tidligt, tror jeg at jeg vil belønne mig selv med en film, måske fargo den burde jeg jo egentlig få set.
'Cause I'm evil"
#193 lagoni 19 år siden
#194 davenport 19 år siden
I for my part sidder og prøver at kickstarte mig selv efter ferien.. Der er stadig 1½ time af arbejdsdagen, og så transport hjem.. Jeg er sikkert hjemme ved halv 7 tiden.. øv!
Men busserne kører da i Kolding - Jer fra Århus må da have haft et helvede i dag?
#195 filmz-Kadann 19 år siden
#196 Guts 19 år siden
Jo tak det stinker at bo i Århus med de fucking busser. Nu må de sateme snart beslutte sig for om de vil køre bus eller fucke af! Hælder mest til det sidste.
Men jeg sidder på min pind ved Den Blå Avis og laver så lidt som muligt! har fri om 1 time og 40 min!! Det bliver lækkert med tidlig weekend!
Skal se at at stenet begge sæsoner Deadwood. Kan ikke få taget mig sammen. Ved godt at det er en fejl!
#197 dyg 19 år siden
#198 elwood 19 år siden
jeg lavede en ordentlig tykstegs filet mener jeg det hedder, men den havde slet ikke fået nok krydderier på.
Nu har jeg en gigant opvask, fordi jeg ikke nåede at vaske op inden han kiggede forbi 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#199 DarkLight 19 år siden
Og så prøver man bare igen og igen og igen.
#200 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Bakser lidt med min WinDVD, som jeg prøver at lave screenshots med, men det driller :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***