Jeg fryder mig bestemt ikke over at skulle bruge en time mere på at komme ind på skolen. Og så slet ikke dagen efter man har brugt 14 timer på skolen, hvorefter man måtte vente på en bus i over en time, samt gå 3-4km fra busstoppestedet og helt hjem. Lorteland.
Jeg er træt, har ondt i hovedet og er ugidelig, og nu skal jeg ind og have to timers ond matematik, yay.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg løber skrigende bort herfra om 1½ times tid, har pause lige nu. Har lige hørt om Yule-Walker ligningssæt og Levinson-Durbin-algoritmen, og generel Linear Predictive Coding... Er ved at være lidt ør i hovedet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#201 filt 19 år siden
#202 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#203 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#204 DarkLight 19 år siden
#205 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#206 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Nå ... men jeg må hellere gå igang med masse breve som skal ud i dag uanset om de skal laves på en laptop eller stationær.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#207 dyg 19 år siden
Jeg fryder mig bestemt ikke over at skulle bruge en time mere på at komme ind på skolen. Og så slet ikke dagen efter man har brugt 14 timer på skolen, hvorefter man måtte vente på en bus i over en time, samt gå 3-4km fra busstoppestedet og helt hjem. Lorteland.
Jeg er træt, har ondt i hovedet og er ugidelig, og nu skal jeg ind og have to timers ond matematik, yay.
#208 filmz-herskegut 19 år siden
Hvis du skal hjemad ved en 16 tiden, skal jeg da nok give et lille lift.
Man skal jo hjælpe hinanden ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#209 davenport 19 år siden
#210 dyg 19 år siden