Gravatar

#171 DarkLight 19 år siden

Billeder!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#172 elwood 19 år siden

#170 hehe jeg skal nok lige knipse nogle når jeg kommer hjem vi nåede det ikke igår, da jeg ikke havde strøm til mit digi cam.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#173 davenport 19 år siden

Ok!
Fik en aftale på plads igår med at leje hus.
Det er min kærestes onkel, der ejer det, og han var villig til at betale alle materialer, hvis vi selv gav en hånd med at sætte istand. (heller ingen indskud så!)
Det fede er, at hele overetagen er uudnyttet, og jeg så jo en hjemmebiograf for mig. Jeg havde dog fået at vide, at han ikke var interesseret i at sætte det istand deroppe.
Men det viste sig, at han syntes det var en god idé, og så får jeg sku min biograf!!
Det kommer til at være helt perfekt.
Han ville endda lægge nyt gulv der oppe, så det kunne isolere for støjgener nedenunder.
Så nu skal der påsmøres knofedt, og igang. Det bliver simpelthen så cool.
Endelig! - Idéerne vælter ind over mig :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#174 DarkLight 19 år siden

Lyder godt :)
Selv sidder jeg på arbejde over dagens første kop pulverkaffe. Det startede skidt. Jeg havde glemt at min bus ikke kører i industriferien, så jeg måtte vente forgæves på stationen.
Da den ikke kom blev jeg tvunget ud i regnen på cykel, hvilket egentlig var grunden til at jeg valgte bussen.

Ellers ser min uge sådan ud:
Tirsdag: Reataurantbesøg med pige i aften. Derefter Pirates 1 opfølgning med samme.
Onsdag: Pirates 2 efterfulgt af en lille pub rundtur.
Torsdag: Fitness og om eftermiddagen tager jeg til Århus. Ny by, ny pige. Tager i byen om aftenen.
Fredag: Brunch, Pirates 2 Digitalt.
Lørdag: Grøn Koncert.

Jeg har nok et par timer at slå ihjel fredag middag/eftermiddag. Nogen der gider lege i Århus?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#175 davenport 19 år siden

"piger"??? - Hvilken institution har du stjålet kroppene fra?? ;D
Gravatar

#176 DarkLight 19 år siden

Ingen. På den anden side er de begge total optaget, så det er rent veninde-agtigt.
Gravatar

#177 elwood 19 år siden

#173 har du snakket med det lille kræ om det, kunne godt være den ville ha noget større legerum til den selv 8-)
Gravatar

#178 davenport 19 år siden

Det kan der ikke blive tale om... FARS rum!!! ;)
Gravatar

#179 lagoni 19 år siden

Jeg er ved at kigge efter bøger til næste semester. Det bliver en dyr omgang...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#180 elwood 19 år siden

Et lille hurtig billede Guybrush

Det er fra Curse of monkey island, hvis nogen sku være i tvivl hehe.

Skriv ny kommentar: