Gravatar

#181 filmz-Wacker 19 år siden

Genser Gnarls Barkley performance fra movie awards igen igen igen

Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#182 dyg 19 år siden

Har lige fixet onklens computer, og nu kan jeg så endeligt tjekke filmz.dk igen, efter flere dages fravær. Bliver godt at komme hjem igen på torsdag, så man kan få sit daglige fix igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#183 DarkLight 19 år siden

Lige på vej ned i biffen for at se Pirates 2.
Imens jeg venter roder jeg lidt med det nye phpMyProfiler, der nu understøtter themes.

Min samling kan ses her.

YARRR til filmz.dk
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#184 Scherlund 19 år siden

Sidder og undrer mig over om der ikke er nogen der kan procent-regning hos TV2 nyhederne. De siger at der i dag er det laveste antal forsinkelser for DSB i lang tid. Det er da klart når de har aflyst en masse af de afgange der normalt var forsinkelser på. Tror jeg vil skrive en anbefaling til dem om at sætte en 9. klasse elev til at tjekke den slags ting. Det kræver i hvert fald ikke mere matematik end det.

Ellers venter jeg på at det sidste vasketøj skal blive færdig, så jeg kan komme i gang med at lave aftensmad. Hos Casa de Scherlund bliver der i aften serveret steaks med kartofler og salat.
Gravatar

#185 elwood 19 år siden

sidder virkelig og stener på arbejde, så jeg er gået i folkeskole mode, og forsøger om man kan finde miljøspillet (pige der sku lærer at værne om miljøet men hvor det var sjovere at lave de forkerte ting)

nogen der kan huske dette "spil"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#186 cyberzed 19 år siden

Sidder og kæmper med en bug en af vores kunder har fundet mens jeg var på ferie, vejret er skyet og dagen er lang :(
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#187 DarkLight 19 år siden

Har pakket og er næsten på vej ud af døren. Håber vejret i Århus er bedre end her. Det regner...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#188 gi-jones 19 år siden

#185: Jeg kan godt huske det. Det var sådan adventure-agtigt, hvor man skulle skrive hvad den skulle gøre med tekst ikke? "Gå til skraldspand". "Læg lærer i skraldespand". etc...

Jeg havde bestilt Pirates 2 billetter til i går aftes. De bedste pladser til den digitale visning, men så blev kæresten hundesyg og jeg var nød til at sælge dem videre :( Kæmpe nedtur. Nu får jeg den først at se på lørdag. Jeg vil i øvrigt IKKE høre om den, hverken godt eller skidt!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#189 elwood 19 år siden

#188 hehe præcis, kan dog ike huske om man sku skrive kommandoene eller om man brugte musen, men du har sikkert ret, ahh nu fandt jeg titlen Olgas arbejdsmiljø, jeg fik blandet det sammen, nu skal jeg bare se om det kan skaffes på nettet hehe.

btw Pirates 2 der vender Jack Sparrow tilbage 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#190 davenport 19 år siden

Sidder og forsøger at arbejde.
Vores system crasher hele tiden, og folk er godt gale i skralden.
Jeg har SÅ meget jeg skal nå inden jeg går på 2 ugers ferie i morgen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: