Sidder og bliver mere og mere irreteret på en kollega, som p...er på sit arbejde, men problemet er bare at det så også går ud over os andre længere henne i forløbet grrrrrrrrrrrrrr !
Sidder og passer hotline, og når der ikke lige sker noget så fortsætter jeg mit quest efter olgas arbejdsmiljø, miljøstrup er fortsættelsen er jeg overbevist om.
Men jeg fandt da europa spillet hehe, tror jeg nok.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og overvejer hvordan pokker jeg nogensinde kan få taget mig sammen til at få pakket til Samsøfestivallen imorgen tidlig når jeg samtidigt skal på arbejde hele aftenen og natten også..
Men afsted kommer jeg - druk og musik i halvanden uge.. Nice!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har knoklet og knoklet i dag, og er simpelthen nået gennem min bunke.. Jeg har tjekket 89 sager, og kørt dem gennem 3 forskellige registreringssystemer, og er faktisk færdig \O/
Pyha...
Og for dem der synes det lød som latin, så: "Jeg er fucking klar på benene op, maaaan!"
;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og laver ansættelsesbreve på en række nye medarbejder, men glæder mig til at slappe af om et par timer over noget jazz og godt at spise under den dejlige aftensol i København :)
Sidder og venter på at en kollega henter nogle bajere, fordi hun går på ferie... Det gør jeg jo også snart, så jeg tror bare jeg freeloader den på hendes regning ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#191 cyberzed 19 år siden
#192 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#193 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#194 elwood 19 år siden
Men jeg fandt da europa spillet hehe, tror jeg nok.
#195 Bony 19 år siden
Men afsted kommer jeg - druk og musik i halvanden uge.. Nice!
#196 davenport 19 år siden
Jeg har tjekket 89 sager, og kørt dem gennem 3 forskellige registreringssystemer, og er faktisk færdig \O/
Pyha...
Og for dem der synes det lød som latin, så:
"Jeg er fucking klar på benene op, maaaan!"
;)
#197 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#198 davenport 19 år siden
#199 dyg 19 år siden
#200 elwood 19 år siden