Gravatar

#121 filmfan 19 år siden

Jeg misunder alle, der kan gennemføre 21 km på under 2 timer.

Er du i færd med at træne dig op til den dobbelte distance eller var du havnet i en såkaldt runners high, hvor man glemmer tid og sted og bare kan fortsætte? Det sker - vel - for nogen - tror jeg nok :-)
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#122 filmz-herskegut 19 år siden

Tak! nu føler jeg mig da virkelig i dårlig form :-P
Da jeg var ude og løbe min 10km rute i forgårs, klarede jeg det på lidt over en time.. hvilket jo ikke meget i forhold til dig.

Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#123 Martindan 19 år siden

sidder og er ved varme op til parken med Unmack og Det Fede Net i rotation.

Tigrene skal nakkes i dag i Parken....

ellers.. gik i byen igår, trods min dårlige form, og holdt alligevel til kl. 2.

krævede en man up at være oplagt... men jeg man'ed up!
for cryin' out loud......
Gravatar

#124 cyberzed 19 år siden

#116 De er toppen, jeg ville næsten give begge arme for at rejse tilbage i tiden og opleve dem live sammen.

#121 1 time 59 min 34 sek (broloppet 2005) :D

Sidder lige nu i stuen med laptoppen, kaffe og Le Grand Bleu soundtracket kørende i baggrunden.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#125 nakalay 19 år siden

#121 Tanken om et maraton har strejfet mine tanker, men det er ikke noget, jeg træner op imod lige nu. Træner faktisk slet ikke efter noget program.
Mht. at få runners high, så følte jeg mig egentlig ikke ovenud euforisk på noget tidspunkt. Jeg har dog prøvet noget, jeg vil beskrive som runners high, ved en lidt højere hastighed på en 15 km-strækning. Jeg følte, jeg havde gode ben i går (selvom de blev halvømme på de sidste km), og så var jeg bare 100 % fasttømret på at gennemføre den planlagte distance.

#122 Det har formentlig meget at gøre med, hvordan og hvor meget du træner. Personligt prøver jeg at komme ud hver anden dag og prøver at træne lidt mere intensivt med tempoture og deslige en gang imellem for variationens skyld.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#126 Martindan 19 år siden

er kommet glad men forkølet hjem fra Parken.
damnit Berglund, scor for satan...... hvor svært kan det være? giv os de mål vi ved du har...

sidder her og stener internet og tæller ned til wrestling i aften.
Gravatar

#127 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Lige kommet hjem fra endnu en billig tur i biffen og en tur til en meget Skandinavisk by herover. Meget specielt at se Norske/Danske/Svenske skilte blandet med amerikansk trash >:o), hvad heg saa ... ^Crank^ (http://movies.yahoo.com/movie/1808725259/details) - den nyeste action flick fra Jason Statham - 1 1/2 times haandholdt action og humor under baeltestedet. Gaaaaaab, men hva' goer man ikke for at glaede de smaa, som alt for hurtigt er blevet store :)

Skal dog til saerarrangement med Nightmare on Elm Street og stand-up med Jeff Daniels senere paa ugen, saa veje op paa det.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#128 Captain Vallo 19 år siden

Lad os endelig høre mere om dette Nightmare-arrangement!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#129 Martindan 19 år siden

sidder her forkølet og tænker godt man har ferie.

skal dog ud og betale diverse bøder og købe en gave til min mor da det er hendes fødselsdag.
Billy Joel's 12 Gardens synes oplagt valg.
Gravatar

#130 davenport 19 år siden

Jeg er så træt at jeg næsten ikke kan hænge sammen. Det var bare en morgen, der skreg på, at jeg skulle sove længe. Og jeg lavede den værste.. Jeg vågnede lige før vækkeuret. Hader den slags.
Mærkelige drømme i nat..

Og vi skal isolere i dag, selvom jeg er træt som en afrikansk løber..

Jeg er også sulten, der er fanme meget i vejen i dag.

Så jeg sidder mere eller mindre og glor, fordi KMD ikke virker. Utroligt at kommunerne ikke snart fatter, at KMD hele tiden går ned. Det er bare ikke tilfredsstillende. Der er altså andre udbydere i Danmark.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: