Er lige vågnet.....cirka 2 timer for sent...! Så nu kommer jeg altså seriøst for sent i skole... Overvejer lidt bare at blive væk. Så kan jeg oogså få afleveret min mobil hos en reperations-(øhm)mand... Lidt noget lort at den mobil man købte for lige under ½ år siden nu er gået fuldstændigt død...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Min Creative MuVo N200 1GB Mp3-afspiller opfører sig mærkeligt. Kan sagtens afspille mp3'er som normalt. Afspilleren har dog også radio, men her i går da jeg skulle bruge den (det har jeg gjort mange gange før), så sagde den at mine presets var væk. Jeg prøvede at søge, men den kunne kun finde frekvenserne 87.40-87.50 og (hold nu fast) ca. 43.50 (!) - det er da nok den mærkeligste frekvens eftersom båndet jo normalt går fra ca. 87-108. Resultatet er at jeg ikke kan høre radio længere, hvilket irriterer mig. Har prøvet at pille batteri ud og "genstarte" den, men den har altså hukommelse som en elefant og husker hver gang hvilken sang den spillede, samt at den ikke kan finde ud af radio længere... :-(
Nogen der har haft samme problem og/eller en løsning?
#201 McPeter 19 år siden
Skal på forlænget weekend til Hamburg med 5 gode venner til på søndag. Vi gjorde det samme sidste november og for dælen hvor var vi fulde! :-D
Reeberbahn - here I come... ;-)
#202 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#203 filt 19 år siden
You got mail.
#204 mini_jette 19 år siden
#205 McPeter 19 år siden
Har også selv et mærkeligt problem.
Min Creative MuVo N200 1GB Mp3-afspiller opfører sig mærkeligt. Kan sagtens afspille mp3'er som normalt. Afspilleren har dog også radio, men her i går da jeg skulle bruge den (det har jeg gjort mange gange før), så sagde den at mine presets var væk. Jeg prøvede at søge, men den kunne kun finde frekvenserne 87.40-87.50 og (hold nu fast) ca. 43.50 (!) - det er da nok den mærkeligste frekvens eftersom båndet jo normalt går fra ca. 87-108. Resultatet er at jeg ikke kan høre radio længere, hvilket irriterer mig. Har prøvet at pille batteri ud og "genstarte" den, men den har altså hukommelse som en elefant og husker hver gang hvilken sang den spillede, samt at den ikke kan finde ud af radio længere... :-(
Nogen der har haft samme problem og/eller en løsning?
På forhånd tak...
#206 Captain Vallo 19 år siden
Narj!!!
Øv osse ... Håber ikke, at det er noget alvorligt?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#207 davenport 19 år siden
#208 filmz-lbw 19 år siden
Nogen forslag til hvor jeg skal lede (på nettet)?
#209 filmz-Kadann 19 år siden
Prøv AV-connection - det er ikke umuligt at de ligger inde med sådan noget. :)
#210 filmz-lbw 19 år siden
De har umiddelbart kun en model, som jeg ikke synes helt egner sig til vægophæng (læs: skal helst være firkantet og flad).
Trådløse link