lige været til mini møde ang. regionen med hensyn til it sektion'en.
Damm der er dømt ren big brother over hele linien, er spændt på brugernes reaktioner, til den tid. Det gør self vores arbejde nemmer, men der skal nok være nogen som brokker sig.
sidder og høre Diana Krall's nye cd mens jeg spiser min sene frokost som er lagsane 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
skulle have været til Copenhagen Filmfest i dag men grundet kun et Lars Von Trier program siger jeg bare hell no!
må blive i morgen.
ville egentlig have spillet poker med en kammerat i dag, men istedet siger man ja til middag hos forældrene.. hvorfor gør jeg sådan nogle mærkelige ting.
Er ved at lede efter min blankvåbentilladelse. Men den ser ud til at være gået tabt da jeg flyttede. Skal bruge den da der er nogle idioter der har stjålet to af mine sværd i nat. De har lige stykket hånden ind af vinduet hvor jeg sover og snuppet de to sværd. Der skal virkelig nogle nerver til, da jeg sover lige op ad vinduet. Bliver spændende at se om forsikringen vil give noget. De kan selvfølgelig ikke kompensere for affektionsværdien. Men det ville da være rart med en lille økonomiskerstatning.
Har lige haft et møde med min cheff, er jo snart færdig som lærling. Jeg får 3 måneders ekstra arbejde når jeg er færdig, plus at jeg kan fortsætte ved en partnergruppe der er kraftig interesseret i at jeg fortsætter hos dem bagefter :-) Alt i alt en meget fornuftig dag-
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
# 203 og 206 Well hun har nu vaeret til laegen og faaet baade spray og piller, saa nu maa vi haabe at det ikke oedelaegger resten af ferien :(
Saa derfor bl.a. ^Staying Alive^ som handler om unge, der tester et computerspil, men naar de doer i spillet doer de paa samme maade i virkeligheden. Sjov ide men lidt klodset udfoert, dog et par gode hop i saedet takket vaeret en god lydside.
Lige nu sidder jeg og goer klar til at tage ned og koebe ind - dvd'er og lign. for venner og familie :)
#215 Det må jeg sige ja til, det er en meget anderledes plade en hendes forige, som der skrives på hendes egen side, så er det en udgivelse fra en glad periode fra hendes liv, og dette skinner virkelig igennem, alle sangene er stort set nogen som bringer en i godt humør 8-)
Jeg har kun lige hørt den 2 gange indtil videre. Så jeg har ikke lige udvalgt nogen specielle farvoritter, men titel sangen "From this moment on", har en rigtig dejlig intro, med trompet.
"I was Doing Alright" synes jeg rigtig godt, det er et nummer hvor man bare læner sig tilbage i stolen, lukker øjene og bare nyder musikken, og forstiller man var til en rigtig god intim koncert hehe.
"you can depend on me" der går vi ned i tempo,og nummret kunne været taget ud af en af de gamle jazzclubber, hvor man kunne forstille sig at Diana Krall sad ved sit klaver i det lille lokale, mens folk sad rundt omkring ved de små borde, og lyttede.
Og så må jeg fremhæve hendes fortolkning af "come dance with me" meget flot og swingene version oh yeah.
Alle numrene er faktisk rigtig gode, men nu har jeg lige nævnt et par stykker af dem.
Karakter, ajj jeg vil ikke bedømme hende med tal, mine ord må være rigelig ros, til denne talanetfulde Kvinde.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er lige kommet fra softball-træning, hjalp til med at træne juniorerne i dag.
Det er dejligt at se nogle forældre brænde så meget for deres børn og børnenes interesser. Et ægtepar med en knægt på de 8-9 år var lige flyttet til Danmark efter 3 år i Californien, hvor drengen blev helt vild med baseball. Nu kører de så 80-90km for at deres dreng kan træne med i de sidste par træninger i år. Og næste år håber de på selv at kunne starte noget op i deres lokalområde. Det er noget der luner, for der er virkelig mangel på softball og baseball klubber i Danmark.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#211 elwood 19 år siden
Damm der er dømt ren big brother over hele linien, er spændt på brugernes reaktioner, til den tid. Det gør self vores arbejde nemmer, men der skal nok være nogen som brokker sig.
sidder og høre Diana Krall's nye cd mens jeg spiser min sene frokost som er lagsane 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#212 Martindan 19 år siden
må blive i morgen.
ville egentlig have spillet poker med en kammerat i dag, men istedet siger man ja til middag hos forældrene.. hvorfor gør jeg sådan nogle mærkelige ting.
#213 Scherlund 19 år siden
#214 filmz-herskegut 19 år siden
Jeg får 3 måneders ekstra arbejde når jeg er færdig, plus at jeg kan fortsætte ved en partnergruppe der er kraftig interesseret i at jeg fortsætter hos dem bagefter :-)
Alt i alt en meget fornuftig dag-
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#215 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Saa derfor bl.a. ^Staying Alive^ som handler om unge, der tester et computerspil, men naar de doer i spillet doer de paa samme maade i virkeligheden. Sjov ide men lidt klodset udfoert, dog et par gode hop i saedet takket vaeret en god lydside.
Lige nu sidder jeg og goer klar til at tage ned og koebe ind - dvd'er og lign. for venner og familie :)
# 211 Naa kan du lide den nye Diana Krall CD ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#216 elwood 19 år siden
Jeg har kun lige hørt den 2 gange indtil videre. Så jeg har ikke lige udvalgt nogen specielle farvoritter, men titel sangen "From this moment on", har en rigtig dejlig intro, med trompet.
"I was Doing Alright" synes jeg rigtig godt, det er et nummer hvor man bare læner sig tilbage i stolen, lukker øjene og bare nyder musikken, og forstiller man var til en rigtig god intim koncert hehe.
"you can depend on me" der går vi ned i tempo,og nummret kunne været taget ud af en af de gamle jazzclubber, hvor man kunne forstille sig at Diana Krall sad ved sit klaver i det lille lokale, mens folk sad rundt omkring ved de små borde, og lyttede.
Og så må jeg fremhæve hendes fortolkning af "come dance with me" meget flot og swingene version oh yeah.
Alle numrene er faktisk rigtig gode, men nu har jeg lige nævnt et par stykker af dem.
Karakter, ajj jeg vil ikke bedømme hende med tal, mine ord må være rigelig ros, til denne talanetfulde Kvinde.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#217 filmz-Bruce 19 år siden
#218 filmz-Narniabæver 19 år siden
#219 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 218 Det skal blive sjovt at se !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#220 dyg 19 år siden
Det er dejligt at se nogle forældre brænde så meget for deres børn og børnenes interesser. Et ægtepar med en knægt på de 8-9 år var lige flyttet til Danmark efter 3 år i Californien, hvor drengen blev helt vild med baseball. Nu kører de så 80-90km for at deres dreng kan træne med i de sidste par træninger i år. Og næste år håber de på selv at kunne starte noget op i deres lokalområde. Det er noget der luner, for der er virkelig mangel på softball og baseball klubber i Danmark.