Har lige været ved tandlægen og fået opereret min visdomstand ud. Jeps den kunne ikke "hives" ud, det er åbenbart en vandskabt tand jeg har fået, så den skulle opereres ud.
Så nu står den på koldt flydende mad resten af dagen (læs: youghurt) og ellers flydende mad de næste par dage. Det sucks :(
Og som om det ikke kunne blive være, så fik jeg en regning på 2600 kroner, og så får jeg ikke engang lov til at beholde tanden. Jeg vil mene, at til den pris hører den til på et museum.
I det mindste har jeg kun to visdomstænder tilbage nu, og de kan heldigvis hives ud.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#228 Du skal da i det mindste være glad for at syningen ikke sprang, da jeg fik opereret en visdomstand ud for et års tid siden, holdt syningen en times tid, derefter var hele munden fyldt med blod... hvis man spyttede det ud, kom der bare mere blod.. (dejligt dejligt..) Tricket var at lade det størkne så meget man nu kunne, inde i munden.. hvorefter det holdt op med at bløde.. fy for satan hvor en oplevelse.. Pris.. 1960kr.. for det beløb kunne jeg have fået SÅ mange andre ting.. men nej, jeg skulle have en tand ud.. den var jo "i vejen" den gjorde ikke ondt, den var bare "i vejen". Tak for det!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#229 Ja det lyder sq godt nok voldsomt. Jeg håber så sandelig ikke det sker for mig. Jeg vil også hellere betale lidt mere for det, og at det så er i orden.
Men jeg fik også at vide at den bare var i vejen og at den ligeså godt kunne komme ud nu. Men på den anden side, man kan jo risikere at der går betændelse og alt muligt, hvis man ikke får den fjernet.
Desværre er der nogle som er uheldige og jeg er heldigvis ikke en af dem.
Er i hvert fald glad for at jeg ikke har oplevet det samme som dig.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#221 filmz-Bruce 19 år siden
#222 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 220 + 221 Enig !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#223 filmz-Narniabæver 19 år siden
#224 lagoni 19 år siden
#225 filt 19 år siden
#226 davenport 19 år siden
http://img125.imageshack.us/img125/9196/twergmz0.j...
:D
#227 filmz-lbw 19 år siden
#228 filmz-jonasgr 19 år siden
Så nu står den på koldt flydende mad resten af dagen (læs: youghurt) og ellers flydende mad de næste par dage. Det sucks :(
Og som om det ikke kunne blive være, så fik jeg en regning på 2600 kroner, og så får jeg ikke engang lov til at beholde tanden. Jeg vil mene, at til den pris hører den til på et museum.
I det mindste har jeg kun to visdomstænder tilbage nu, og de kan heldigvis hives ud.
'Cause I'm evil"
#229 filmz-herskegut 19 år siden
Du skal da i det mindste være glad for at syningen ikke sprang, da jeg fik opereret en visdomstand ud for et års tid siden, holdt syningen en times tid, derefter var hele munden fyldt med blod... hvis man spyttede det ud, kom der bare mere blod.. (dejligt dejligt..)
Tricket var at lade det størkne så meget man nu kunne, inde i munden.. hvorefter det holdt op med at bløde.. fy for satan hvor en oplevelse..
Pris.. 1960kr.. for det beløb kunne jeg have fået SÅ mange andre ting.. men nej, jeg skulle have en tand ud.. den var jo "i vejen" den gjorde ikke ondt, den var bare "i vejen". Tak for det!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#230 filmz-jonasgr 19 år siden
Men jeg fik også at vide at den bare var i vejen og at den ligeså godt kunne komme ud nu. Men på den anden side, man kan jo risikere at der går betændelse og alt muligt, hvis man ikke får den fjernet.
Desværre er der nogle som er uheldige og jeg er heldigvis ikke en af dem.
Er i hvert fald glad for at jeg ikke har oplevet det samme som dig.
'Cause I'm evil"