Skal til at skrive en fejlmeddelelse på mit nye NAD-anlæg som jo også var i stykker, så jeg kan komme ned og aflevere det imorgen. Håber på at få et nyt. Orker ikke ENDNU en måneds reperationstid, hvorefter de ikke kan rette fejlen og jeg så først der for et nyt. :-(
Derefter skal jeg ud på min praktikplads fra foråret og sige hej. Har tænkt mig at tage lidt kage med og dukke op i deres kaffepause - det skal nok vække jubel. ;-)
Og sidst men ikke mindst, så skal jeg mødes med nogle af gutterne og på netcafé for 3. gang i mit liv og spille DotA resten af dagen, aftenen og måske natten med. Ved ikke hvor mange vi bliver, men en 6-8 stk er nok ikke helt urealistisk, så det skal nok blive sjovt. :-)
Øv. Har lige fået mail fra cd-wow. Min bestilling på Kiss Kiss Bang Bang er ikke gået igennem. De kunne ikke få flere :( Kan man så få sin voucher tilbage?
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Skal til at ta' en lækker omgang lasagne ud af ovnen. Herefter står den på kaffebrygning og slik opfyldning og så kommer aftenen ellers til at stå i komediens tegn :
Starter 20.50 på Zulu, med Scary Movie 3, (håber den er bedre end de to første). Next in line er Charlie & Chokoladefabrikken på DVD og så blir der sluttet af med Meet The Parents i den nyeste udgave på DVD.
Nå...må hellere til at smutte ud i køkkenet: :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jeg er lige gået igang med ekstramaterialet til "Fellowship of the Ring", langt om længe. Jeg satser på at få kigget størstedelen af ekstramaterialet til de tre film igennem her i weekenden.
Jeg har lige genset "The Entity", fuck den er virkelig scary...jeg var måske 8-10 år da jeg så den første gang, følte næsten den var mere skræmmende den dag i dag.
#141 McPeter 19 år siden
Derefter skal jeg ud på min praktikplads fra foråret og sige hej. Har tænkt mig at tage lidt kage med og dukke op i deres kaffepause - det skal nok vække jubel. ;-)
Og sidst men ikke mindst, så skal jeg mødes med nogle af gutterne og på netcafé for 3. gang i mit liv og spille DotA resten af dagen, aftenen og måske natten med. Ved ikke hvor mange vi bliver, men en 6-8 stk er nok ikke helt urealistisk, så det skal nok blive sjovt. :-)
#142 tiny 19 år siden
Kan man så få sin voucher tilbage?
#143 filmz-Bruce 19 år siden
#144 filmz-sanjo 19 år siden
#145 NightHawk 19 år siden
Starter 20.50 på Zulu, med Scary Movie 3, (håber den er bedre end de to første). Next in line er Charlie & Chokoladefabrikken på DVD og så blir der sluttet af med Meet The Parents i den nyeste udgave på DVD.
Nå...må hellere til at smutte ud i køkkenet: :)
#146 thebigzzz 19 år siden
#147 filmz-Narniabæver 19 år siden
Derudover har jeg fået en Sega Megadrive II, en Gameboy Advance og en Playstation 1 af en af mine venner som bytte.
#148 filmz-Kadann 19 år siden
#149 dolphinfriendly 19 år siden
#150 filmz-Narniabæver 19 år siden