Har lige set lidt trailers fra Apple (se link i venstre side) De to første Conventioneers og Climates ser godt nok spændende ud.... Men jeg ser nu også frem til Perfume (fed bog iøvrigt), Pans Labyrint & The Good German.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg er lige blevet færdig med "Hey, the King is back" også kendt som "Return of the King". Da jeg var igennem det meste af ekstramaterialet til "Fellowship of the Ring", fik jeg lyst til at se filmene i stedet og det fik jeg så det meste af weekenden til at gå med.
Sidder på arbejdet, og spiller ikke Double Agent, men jeg tænker på double Agent, ahh nu må det godt snart blive fyraften, jeg vil hjem og spille Double agent.
Ps. double Agent er et kanon spil
Men lige der hvor Sam, smider
Sine Night Vision goggles i vandet, og Ubisoft Presents toner frem, der sad jeg og ventede på et Fedt main theme, der var lige lidt af noget i starten, men det forsvandt for hurtigt, synes jeg, men damm musikken var fed i Level 1, meget stemnings fuldt
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg skal til jobsamtale kl. 13.00 Nervøsiteten er langsomt ved at få fat i mig, da jeg ikke aner om jeg har forudsætningerne for at arbejde der. Men det lyder som en spændende virksomhed. www.datasign.dk - men noget helt andet end det jeg laver nu..
Nu skal jeg satme ud og ryge...!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg selv, tjaaa lige vendt tilbage til min pind på arbejde efter en uge i sengen. Der var ikke en som kom og spurgte til hvordan man havde det eller sagde velkommen tilbage. Det var som om man var usynlig, og man sad i et spøgelseskontor, først da en sygemelding fra en anden dukkede op kom der en hen og spurgte om noget, men ikke noget med god morgen eller rend mig i rø... - godt jeg er igang med at finde et nyt job for det her er godt nok for meget.
Håber du finder noget ordentligt CrystalStar. Det lyder som et koldt sted, det der. Har selv været gennem en periode i foråret, med en medarbejder der blev frosset ude. Det er frygteligt at stå i, for det er trods alt der man tilbringer en stor del af sin dag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 filmz-Bruce 19 år siden
#152 tiny 19 år siden
#153 filmz-Narniabæver 19 år siden
#154 filmz-Kadann 19 år siden
#155 elwood 19 år siden
Ps. double Agent er et kanon spil
Men lige der hvor Sam, smider
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#156 davenport 19 år siden
Nervøsiteten er langsomt ved at få fat i mig, da jeg ikke aner om jeg har forudsætningerne for at arbejde der.
Men det lyder som en spændende virksomhed.
www.datasign.dk - men noget helt andet end det jeg laver nu..
Nu skal jeg satme ud og ryge...!
#157 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg selv, tjaaa lige vendt tilbage til min pind på arbejde efter en uge i sengen. Der var ikke en som kom og spurgte til hvordan man havde det eller sagde velkommen tilbage. Det var som om man var usynlig, og man sad i et spøgelseskontor, først da en sygemelding fra en anden dukkede op kom der en hen og spurgte om noget, men ikke noget med god morgen eller rend mig i rø... - godt jeg er igang med at finde et nyt job for det her er godt nok for meget.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#158 mini_jette 19 år siden
Er vendt tilbage til skolebænken efter en dejlig (velfortjent) uges ferie... Suuuk....
#159 davenport 19 år siden
Håber du finder noget ordentligt CrystalStar. Det lyder som et koldt sted, det der. Har selv været gennem en periode i foråret, med en medarbejder der blev frosset ude.
Det er frygteligt at stå i, for det er trods alt der man tilbringer en stor del af sin dag.
#160 Captain Vallo 19 år siden
Tog hjemmefra kl 7
Er hjemme igen kl 21
Jeg har meget ondt af mig selv lige nu!
Pissebæ.
then why is my arse
the perfect height for kicking?