Er det bare mig eller ser filmz lidt anderledes ud idag under forumet her kan jeg ikke se den lang liste ver nye indlæg i diverse råde, jeg ser kun 5-6 stykker ?
mystisk...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige haft møde med mine ledere og et par kolleger i vores ansættelsesudvalg. Det efterlod godt nok nogle sure miner. Der var kamp mellem vores teams om den bedst kvalificerede (som jeg fik i mit team), men jeg fik også en 30timers til en fuldtidsstilling, og det er jeg ikke tilfreds med. Jeg ved nemlig godt hvem der skal rende hurtigere, når vedkommende ikke er her de resterende 7 timer om ugen. Men vi havde ikke noget at skulle have sagt, da ledelsen havde truffet beslutningen hen over hovederne på os der skal arbejde med de nye. Så et omsonst møde. Jeg ved slet ikke hvorfor vi skulle være med i første omgang, når det reelt er fuldstændig ligegyldig hvad vi mener. Endnu en grund til at gå på AF.dk.....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige mødt på arbejde efter at have forceret vandmasserne for at komme afsted...3-4cm vand mere og så får firmaet en afdeling i Holstebro indtil vandet er faldet igen.
Der var også lidt problemer hos mig for nogle dage siden. Jeg tror, nisserne er på spil i forummet som straf for, at der endnu ikke er kommet julepynt op her på Filmz ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Sidder og bander over at min computer derhjemme ikke svarer længere...den er begyndt at spontan reboote for tiden, nogen gange kommer den tilbage andre gange dør den pre-POST...SÅDAN NOGET CRAP op til jul for hvis jeg skal skifte kan jeg ligeså godt gå hele vejen og så er det en udgift omkring 10k :(
#231 dyg 19 år siden
#232 elwood 19 år siden
Så skal jeg bare lige hen på tanken efter en coke tror jeg, og så er jeg klar til at hygge.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#233 McPeter 19 år siden
12. december 2006 15:15 Ankommet til postfilial 2800 Lyngby
Men de havde den sjovt nok ikke da jeg var derned 16.30... tosser...
Det MÅ simpelthen kunne laves smartere... :-(
#234 elwood 19 år siden
mystisk...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#235 DarkLight 19 år siden
#236 davenport 19 år siden
Der var kamp mellem vores teams om den bedst kvalificerede (som jeg fik i mit team), men jeg fik også en 30timers til en fuldtidsstilling, og det er jeg ikke tilfreds med. Jeg ved nemlig godt hvem der skal rende hurtigere, når vedkommende ikke er her de resterende 7 timer om ugen.
Men vi havde ikke noget at skulle have sagt, da ledelsen havde truffet beslutningen hen over hovederne på os der skal arbejde med de nye.
Så et omsonst møde. Jeg ved slet ikke hvorfor vi skulle være med i første omgang, når det reelt er fuldstændig ligegyldig hvad vi mener.
Endnu en grund til at gå på AF.dk.....
#237 cyberzed 19 år siden
Er lige mødt på arbejde efter at have forceret vandmasserne for at komme afsted...3-4cm vand mere og så får firmaet en afdeling i Holstebro indtil vandet er faldet igen.
#238 tiny 19 år siden
Der var også lidt problemer hos mig for nogle dage siden. Jeg tror, nisserne er på spil i forummet som straf for, at der endnu ikke er kommet julepynt op her på Filmz ;)
#239 cyberzed 19 år siden
#240 DarkLight 19 år siden