Gravatar

#101 Scherlund 19 år siden

#97 Julet kan man rigtig nok ikke kalde den. Men er nu stadig fuldstændig vild med the Follow, hvilket selvfølgelig er den der ikke kan læses. Som sagt så må jeg lige låne en kopi af en (lagoni :) ) og brænde en backup.

Sidder lige og gør status over aftenens høst. Det blev desværre ikke til nogen film relaterede ting. Men jeg kan da træste mig med at der kom lidt kontanter, et par ure og lidt andet godt i min stak. Samtidig funderer jeg over om den gamle kan finde på at give mig en bærbar i fødselsdagsgave her den 5/1. Havde ønsket mig en ny taske i julegave og så har jeg fået en der har plads til netop en bærbar. Men det er nok for meget at håbe.

De næste par dage skal gå med makroøkonomilæsning samt lidt gavebytning. Skal have byttet de to ure jeg fik. Havde sagt at jeg ikke helt vidste hvilken model jeg ville have. Men alligevel har den gamle så valgt at købe en til mig.
Gravatar

#102 filmz-incubus 19 år siden

Sidder og sunder mig efter et overdådigt måltid til julefrokosten, som bestod af:

- Fire slags sild (krydder, marineret, senneps og stegte)
- Laksetærte
- Varm leverpostej (m. bacon og champignoner)
- Medisterpølse
- Rødkål
- Sylte m. sennep og rødbeder
- Rullepølse m. italiensk salat
- Ost (Blåskimmel, brie og ekstralagret) m. vindruer, ananaskirsebær og peberfrugt.

Drikkelsen bestod af:

- Skands Julebryg
- Grøn Tuborg
- Diverse sodavand

Snaps:

- Rød Aalborg
- Aalborg Julesnaps
- Porse (Hjemmelavet)
- Egeblad (Hjemmelavet)
- Hindbær (Hjemmelavet)
- Hyben (Hjemmelavet)
- Aalborg Ekstra

... damn! Kraftedme meget snaps der blev drukket!!!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#103 filmz-Kadann 19 år siden

Jeg sidder og har "Die Hard" kørende på dvd'en og sidder og roder lidt med WordPress, for at se hvilke tricks det kan.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#104 filmz-Narniabæver 19 år siden

Jeg har lige set Narnia jeg fik i julegave færdig, og sidste aften rodede jeg rundt i det store ekstra materiale på Ice Age 2 dobbel DVD'en.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#105 lagoni 19 år siden

Det meste af familien er ved at være gået i seng nu, så jeg sidder og kigger lidt rundt på nettet. Faldt lige over en nyhed om medielicens på politiken.dk, så sidder nu og brokker mig til min søster over at det er tyveri og fuldstændig latterligt. Hun ser tv, så får ikke bedre respons end "uh-hmm"...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#106 tiny 19 år siden

Er ved at lægge mine cd'ere ind på computeren, så der kan fyldes musik på min nye ipod i morgen.

Ellers så jeg lige tsunami på TV 3. Fedt, at de slet ikke viste en eneste reklamepause. Chiwetel Ejiofer spiller fantasisk...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#107 elwood 19 år siden

Sidder og får det hel dårligt af de nye Regions reklamer med Signe Svendsen og ham den anden jeg ikke lige kan huske navnet på.

Der snakkes om at der er meget som skal holdes styr på, og ikke alt vil være på sin plads fra dag 1 af, det lyder lidt som en "ha tålmodighed vi undskylder meget for kaoset i starten" kampagne

Og da jeg sidder inde ved det offentlige, og dagligt høre om hvo'en det og det bliver besluttet uden vi får noget og sku ha sagt, især IT er hel kaos, jeg havde aldrig troet jeg sku opleve noget så uorganiseret.

Ja det jeg prøver at sige er vel at jeg ikke giver meget for den her Nye Regions ting 8-)

Nåja og så ser jeg et dokumentar program på dr2, om rugning faktisk ret intressant.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#108 NightHawk 19 år siden

Sidder og hygger mig med at designe en hjemmelavet SuperMan, Batman og King Kong Tin Box. Altså hver for sig og ikke samlet, hehe.

Boxene står klar, nu mangler jeg så bare lige at lægge cover på for og bagsiden. Boxene's indhold blir følgende :

SuperMan :

SuperMan 1 - 4 Disc S.E.
SuperMan 2 - 2 Disc S.E.
SuperMan 2 - The Richard Donner Cut
SuperMan Returns - 2 Disc S.E.

Batman :

Batman - S.E./1966
Batman - 2 Disc S.E./1989
Batman Returns - 2 Disc S.E./1992
Batman : Mask of the Phantasm/1993
Batman Begins - Deluxe med bog/2005

King Kong :

King Kong - 2 Disc S.E./1933
King Kong - Color version/1933
King Kong - 1976
King Kong - Extended Edition 3 Disc/2005
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#109 lagoni 19 år siden

Har lige fået brev om at der skal bygges på nabogrundene hele 2007. Jubiii, støv og larm, I love it!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#110 elwood 19 år siden

Det betyder bare at der skal skures mere op for lyden når man ser film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: