Sidder og bikser med min projektor. Kan ikke få den til at virke.
Den starter op og viser billedet. Men efter kort tid begynder den farverne at fade over til hvis og til sidste er der bare en stor hvid flade med en blå bar ude i den ene side.
I det mindste sidder jeg og guffer svigermors konfekt i mig. Det hjælper lidt på humøret :)
Vi ved at flytte her ude på arbejdet, suk jeg er sku lidt nervøs for hvad der sker fra den 2/1 2007, når jeg starter igen, jeg sidder og tænker nogen gange på det bare er en ond drøm, fordi jeg trives sku der hvor jeg er/var nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er endelig kommet på igen efter juledagene. Det er dejligt med noget ferie, så den bruger jeg på Stig Tøftings No Regrets, som faktisk er rigtig god og interessant. Men har lige fuckket min adgangskode op til netbank, så jeg kan ikke se om der er gået mønt ind endnu..
Fik ellers en bagemaskine i julegave, så den prøvede jeg halv to i nat. Fandt så ud af at det tager 3 timer om at bage, så jeg stillede vækkeuret, og stod op og spiste en skive friskt brød :D
Nu skal nytårsforberedelserne til at klares. Det har jeg lovet at ordne i dag.. Middag til 11 mennesker.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er på arbejde næst sidste dag før det er slut, per 2 jan. siger jeg goddag til et stk. organiseret kaos i Regionens driftcenter i Horsens suk, oh well nu må vi se hvo'en det går, indtrykket indtil videre har ikke været positiv,men det får da en chance
Udover det så ser jeg lige lidt på gamespot GOTY awards, det sku ikke alle jeg er enig i hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#116 hehe det mest intressante om man vil at den afd. hvor jeg er i IT er den jeg har indtryk af er mindst styr på, igår var en af mine kollegaer ude på Oluf Palmes alle' for at hjælpe med at sætte pc'er op til de nye medarbejder.
Der var ikke lavet nogen tegning over hvor pc'erne sku placeres eller noget! der stod et nummer på en pc og så var der en lap papir hvor der stod et rum nummer.
Og det finder han så ud af de har brugt 2 måneder på at komme op med, ikke noget at sige til han var godt vred da han komtilbage derfra igår.
Jeg synes simplthen det er pinligt så lidt styr der er over det, jeg er klar over der self. vil være kaos. Men aligevel man burde da ha regnet med folkene bag havde lidt mere styr på det.
Det var egentlig ærgeligt, for jeg så Tøffe i boghandlen da den kom, og ville ha haft en autograf, men jeg havde ikke råd til den den dag. Han er en lille tæt fyr ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#119 - Du kan da komme herop og besøge mig, så smutter vi lige ud til ham :) Han bor et par eller 5 km herfra, hvis han da ikke er flyttet.
Lige pt. bruger jeg min dyrbare tid på at læse om komponentbaseret programudvikling, uha det er sjovt. Har programmeret alt for lidt det sidste semester, så jeg er på en genopfrisker lige nu. Programmere mest muligt inden jobsamtale og inden eksamener.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#111 Scherlund 19 år siden
Den starter op og viser billedet. Men efter kort tid begynder den farverne at fade over til hvis og til sidste er der bare en stor hvid flade med en blå bar ude i den ene side.
I det mindste sidder jeg og guffer svigermors konfekt i mig. Det hjælper lidt på humøret :)
#112 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#113 El vez 19 år siden
#114 davenport 19 år siden
Men har lige fuckket min adgangskode op til netbank, så jeg kan ikke se om der er gået mønt ind endnu..
Fik ellers en bagemaskine i julegave, så den prøvede jeg halv to i nat. Fandt så ud af at det tager 3 timer om at bage, så jeg stillede vækkeuret, og stod op og spiste en skive friskt brød :D
Nu skal nytårsforberedelserne til at klares. Det har jeg lovet at ordne i dag..
Middag til 11 mennesker.
#115 elwood 19 år siden
Udover det så ser jeg lige lidt på gamespot GOTY awards, det sku ikke alle jeg er enig i hehe.
#116 davenport 19 år siden
#117 dyg 19 år siden
#118 elwood 19 år siden
Der var ikke lavet nogen tegning over hvor pc'erne sku placeres eller noget! der stod et nummer på en pc og så var der en lap papir hvor der stod et rum nummer.
Og det finder han så ud af de har brugt 2 måneder på at komme op med, ikke noget at sige til han var godt vred da han komtilbage derfra igår.
Jeg synes simplthen det er pinligt så lidt styr der er over det, jeg er klar over der self. vil være kaos. Men aligevel man burde da ha regnet med folkene bag havde lidt mere styr på det.
#119 davenport 19 år siden
Han er en lille tæt fyr ;)
#120 dyg 19 år siden
Lige pt. bruger jeg min dyrbare tid på at læse om komponentbaseret programudvikling, uha det er sjovt. Har programmeret alt for lidt det sidste semester, så jeg er på en genopfrisker lige nu. Programmere mest muligt inden jobsamtale og inden eksamener.