#90 Ja, hvis man ikke synes det nuværende udfylder ens ønsker eller der er situationer der gør at man ikke kan lide lugten i bageriet...så må man bage sine boller et andet sted. Efter det du har lukket ud de sidste par måneder så er det nok det rigtige at søge væk.
P.S. Tillykke Nayze...havde helt overset dit nye job i mængden af posts :D
#90 - Enig med Kadann, men det kommer jo også an på, hvordan du har det på dit nuværende job. Du har jo før brokket dig en smule, hvis det ikke er blevet bedre, så er det vel værd at prøve noget nyt, også selvom man skal igennem en uddannelse.
Snullergøj og cyberzed: Takker :) Men Scherlund, vi har desværre ikke brug for fiskere ved os ;] Hvad er det præcist en Oceon kan? (Jeg ved, at jeg har spurgt dig før, men jeg har formået at glemme det igen, det er noget økonomi, men kan du sige mere specifikt hvad det er?)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det bli'r en af de gode arbejdsdage i dag!!! forventer at få fri kl. 21, så lige nu sidder jeg og glæder mig over at jeg jo allerede har været på arbejde i 3 timer. SÅ ER DER KUN 11 TIMER IGEN!!!! JUHUUUUUU!!! YYYYEEEEEIIIIPPPPPPIIIII!!!!! Jeg søger fan'me også det job Davenport!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Bander over at det ikke er til at sælge min PSP. Er efterhånden nede i 1500 kr, hvilket er absurd lidt. Har sikkert valgt det forkerte tidspunkt(lige før jul/januar) til at sælge i.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ok, tak for input alle :) Jeg har søgt det, så nu må det gå sin gang. Som jeg ser det, så kan jeg jo bedømme til samtalen om det er noget for mig, og enten takke ja eller nej. Det er det rare ved at have et job, man er ikke nødt til at tage noget.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#66 - jeg har haft det et helt semester og jeg er heller ikke helt sikker på hvad det er... Men overordnet er det noget med hvordan man opfatter og bruger sprog. Jeg skrev om metaforer til eksamen, som ikke just gik godt. Men nu er den overstået :)
Nu har jeg kun en ugeopgave i amerikansk litteraur tilbage (afleveres på tirsdag) og så har jeg næsten to ugers fri. Jeg er nu ved at sammenligne Benjamin Franklin selvbiografi med en tidligere slaves. Egentlig spændende.
#tiny - har ikke lige ku' overskue at læse alle indlæg, men synes jeg så noget med afleveret speciale - det må være rart tillykke :) Hvad er det nu du læste?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#91 filmz-Kadann 18 år siden
Hvis de er villige til at bruge tid på at sende dig på skolebænken, så er det vel værd at overveje?
Du har jo sikkert en eller anden form for kontoruddannelse, så skal der jo bare fyldes forsikringsinformation oveni.
#92 cyberzed 18 år siden
P.S. Tillykke Nayze...havde helt overset dit nye job i mængden af posts :D
#93 dyg 18 år siden
Snullergøj og cyberzed: Takker :) Men Scherlund, vi har desværre ikke brug for fiskere ved os ;] Hvad er det præcist en Oceon kan? (Jeg ved, at jeg har spurgt dig før, men jeg har formået at glemme det igen, det er noget økonomi, men kan du sige mere specifikt hvad det er?)
#94 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Har lige sat lidt musik på, så går det hele lidt hurtigere ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#95 wiseguy 18 år siden
Jeg søger fan'me også det job Davenport!!!
#96 DarkLight 18 år siden
#97 cyberzed 18 år siden
#98 davenport 18 år siden
Jeg har søgt det, så nu må det gå sin gang.
Som jeg ser det, så kan jeg jo bedømme til samtalen om det er noget for mig, og enten takke ja eller nej.
Det er det rare ved at have et job, man er ikke nødt til at tage noget.
#99 DarkLight 18 år siden
#100 lagoni 18 år siden
Nu har jeg kun en ugeopgave i amerikansk litteraur tilbage (afleveres på tirsdag) og så har jeg næsten to ugers fri. Jeg er nu ved at sammenligne Benjamin Franklin selvbiografi med en tidligere slaves. Egentlig spændende.
#tiny - har ikke lige ku' overskue at læse alle indlæg, men synes jeg så noget med afleveret speciale - det må være rart tillykke :) Hvad er det nu du læste?