#93 det er en fisker som arbejder med regnskab... Ej, det er lidt svært at præcist sige hvad det gør ud på. Men generelt er det en uddannelse der retter sig imod at vi skal være økonomiskerådgivere. Hvilken gren af økonomien kommer an på hvilken linie vi tager på overbygningen. Selv satser jeg på makrodelen. Det er den der virker mest spændende.
Er lige kommet hjem fra eksamen i mikro. Det var ikke en succes. Nu håber jeg på at bestå ellers må jeg jo tage den til sommer.
Nogen der ved hvor lang tid cd-wow er til at sende preorders? Har en ordre der havde release i går og den er ikke sendt endnu. Lidt irriterende.
Tak skal du have. Jeg kan forhåbentlig snart kalde mig cand. jur. - jeg har skrevet speciale i sundhedsret om tavshedspligt og videregivelse af oplysninger. I morgen skal jeg til min første jobsamtale og sidder lige nu og forbereder mig.
Held og lykke med din opgave & god ferie, når du når så vidt :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#90 Davenport, jeg tænker på, om du måske er for empatisk og forstående til at være kunderådgiver i en kynisk forsikringsvirksomhed. ;o)
Håber ikke at du bliver provisionslønnet...
Spøg til side... pøj pøj med det. Det lyder som, at du har godt af lidt klimaskifte. Og hvem ved måske er der styr på arbejdsbelastningen (og Bacon i kantinen!). :)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Jeg griner sjældent højt af tegnefilm (selv om jeg godt kan sætte stor pris på dem), men I går nat da jeg så Family Guy (på svensk tv3?), var jeg færdig af grin.
Det var et afsnit, hvor konen finder ud af, at hun har en bror på et sindsygehospital. Men det var hovedpersonens (hvad hedder han nu?) oprettelse af en forening for "fat people" og deres rettigheder, der gav mig mavekramper.
Jeg var nødt til at finde afsnittet på youtube. [url= er klippet[/url], hvor han indkalder til første møde. Det virker selvfølgelig ikke så godt som selve afsnittet, men jeg griner stadig, når jeg ser det.
Edit: [url=
Håber ikke at jeg støder nogen... ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#101 Cd-Wow er nogle gevaldige Båt-hoveder til preorders. Jeg har brændt fingrene mere end een gang hos dem og nu er de simpelthen blacklistet hos mig hvad preorders angår! Hvis man har bestilt en kommende udgivelse hos dem 2-3 uger før release, så kan det sku' da ikke komme bag på dem at de skal bruge X antal eksemplarer!!! men gang på gang har jeg fået deres forpulede delay-mails vedr. preorders. Jeg vil i stedet anbefale Axel, de har sku styr på tingene og shipper næsten altid i god tid op til release
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Er lige kommet hjem fra første besøg ved FitnessDK. Fik 45 minutter med en instruktør, som fik lagt et program, der passer til min målsætning (primært: styrke muskler med henblik på baseball - sekundært: smide de mange kg fedt der er på min krop).
Efter det gennemførte jeg mit træningsprogram, og har det lige nu fantastisk! Men i morgen kommer alt til at gøre så vildt ondt :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#101 Scherlund 18 år siden
Er lige kommet hjem fra eksamen i mikro. Det var ikke en succes. Nu håber jeg på at bestå ellers må jeg jo tage den til sommer.
Nogen der ved hvor lang tid cd-wow er til at sende preorders? Har en ordre der havde release i går og den er ikke sendt endnu. Lidt irriterende.
#102 tiny 18 år siden
Tak skal du have. Jeg kan forhåbentlig snart kalde mig cand. jur. - jeg har skrevet speciale i sundhedsret om tavshedspligt og videregivelse af oplysninger. I morgen skal jeg til min første jobsamtale og sidder lige nu og forbereder mig.
Held og lykke med din opgave & god ferie, når du når så vidt :)
#103 filmz-lbw 18 år siden
Håber ikke at du bliver provisionslønnet...
Spøg til side... pøj pøj med det. Det lyder som, at du har godt af lidt klimaskifte. Og hvem ved måske er der styr på arbejdsbelastningen (og Bacon i kantinen!). :)
#104 filmz-lbw 18 år siden
Det var et afsnit, hvor konen finder ud af, at hun har en bror på et sindsygehospital. Men det var hovedpersonens (hvad hedder han nu?) oprettelse af en forening for "fat people" og deres rettigheder, der gav mig mavekramper.
Jeg var nødt til at finde afsnittet på youtube. [url= er klippet[/url], hvor han indkalder til første møde. Det virker selvfølgelig ikke så godt som selve afsnittet, men jeg griner stadig, når jeg ser det.
Edit: [url=
Håber ikke at jeg støder nogen... ;o)
#105 wiseguy 18 år siden
Jeg vil i stedet anbefale Axel, de har sku styr på tingene og shipper næsten altid i god tid op til release
#106 wiseguy 18 år siden
#107 elwood 18 år siden
Peter Griffin eh hehehehe
Afsnittet: The Fat Guy Strangler, med en fantastisk naiv Louis.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#108 dyg 18 år siden
Efter det gennemførte jeg mit træningsprogram, og har det lige nu fantastisk! Men i morgen kommer alt til at gøre så vildt ondt :(
#109 filmz-herskegut 18 år siden
Oppe i busgaden?
Hvis du gerne vil have ondt i de efterfølgende dage, kan jeg anbefale BodyPump.. så skal du nok føle smerte :-P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#110 dyg 18 år siden