Det er måske det der skal til for at vi kan få et Filmz-træf ;) Hvis I er rigtig smarte tager I til Sønderborg d. 2. weekend i juli, hvor ringriderfesten afholdes (i år: 6-9 juli). Så kan I få det hele: Ringriderpølsen, en tur på Colosseum og endelig en tur forbi Als Pølser (el evt Schmidts delikatesse) og tanke op med danmarks bedste spegepølse mm. For slet ikke at tale om den fantastiske ringrider-stemning!
Lige kommet hjem efter endnu en laaaaaaaaaaaang dag på arbejde og er totalt færdig :-/ så nu skal jeg bare have lidt mad og lidt musik og til køjs inden jeg skal op igen kl. 6 og tilbage igen - gaaaab !
Jeg er lige kommet hjem fra en succesfuld omgang hockey, efter en måneds pause p.g.a. nyt job, jul/nytår o.s.v. og føler mig som en skydeskive, efter at have stået på mål.
Sidder og overvejer om jeg bare skal hoppe under dynen igen. Har ikke den store lyst til at tage til Mikro2 eksamen. Tror at jeg har glemt alt hvad der har med spilteori at gøre over natten.
Heldigvis skal jeg efter eksamen bruge resten af dagen sammen med kæresten. Det er en god afslapningskur.
Lige til sidst: Tillykke Nayze. Håber at boligsituationen løser sig inden længe. Sig lige til hvis I mangler en oceon om en 3-4 år :)
Sidder i alvorlige overvejelser: Der er et ledigt job i et forsikringsselskab som kunderådgiver. Jeg har slet ikke forstand på den branche, men jeg overvejer at søge det. Jeg ved bare ikke om jeg skal? Man skal jo også søge nye mål, og hvis jeg kom til en samtale kunne jeg jo se om det var noget jeg kunne løfte. Jeg er jo vant til at rådgive og samtale, men i et helt andet regi... Hvad synes i?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 tiny 18 år siden
Det er måske det der skal til for at vi kan få et Filmz-træf ;) Hvis I er rigtig smarte tager I til Sønderborg d. 2. weekend i juli, hvor ringriderfesten afholdes (i år: 6-9 juli). Så kan I få det hele: Ringriderpølsen, en tur på Colosseum og endelig en tur forbi Als Pølser (el evt Schmidts delikatesse) og tanke op med danmarks bedste spegepølse mm. For slet ikke at tale om den fantastiske ringrider-stemning!
Link til Colosseum: http://restaurant-colosseum.dk/
#82 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#83 cyberzed 18 år siden
#84 filmz-lbw 18 år siden
#85 filmz-Narniabæver 18 år siden
#86 stefsims 18 år siden
Men han var jo lanserytter...
#87 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#88 filmz-Kadann 18 år siden
#89 Scherlund 18 år siden
Heldigvis skal jeg efter eksamen bruge resten af dagen sammen med kæresten. Det er en god afslapningskur.
Lige til sidst: Tillykke Nayze. Håber at boligsituationen løser sig inden længe. Sig lige til hvis I mangler en oceon om en 3-4 år :)
#90 davenport 18 år siden
Der er et ledigt job i et forsikringsselskab som kunderådgiver. Jeg har slet ikke forstand på den branche, men jeg overvejer at søge det.
Jeg ved bare ikke om jeg skal? Man skal jo også søge nye mål, og hvis jeg kom til en samtale kunne jeg jo se om det var noget jeg kunne løfte.
Jeg er jo vant til at rådgive og samtale, men i et helt andet regi...
Hvad synes i?