Gravatar

#111 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Lige kommet hjem, så nu står den på ren afslapning og Pink Floyd ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#112 elwood 18 år siden

Roder med mit Nikon D80 mmm det Sweet, og forbandet hurtigt, hvis jeg skal finde noget der er hurtigere til at starte op og tage billeder, skal jeg finde mit gamle manuel cam frem hehe.

jeg har jo lige fået den fine The Host hjem idag, men jeg tror den skal gemmes til weekenden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#113 dyg 18 år siden

#112 - Vi må have Baryler (fra Filmz-chatten) til at komme til Århus og give os et kursus i billedtagning. Jeg kunne i hvert fald godt bruge det, men jeg skal lige have min tripod først.

Jeg har bestilt en Velbon CX-660 ved Getmore, men lige nu tror jeg aldrig, at jeg får den. Det var også til halv pris i forhold til andre steder, så det skulle forsøges.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#114 filmz-herskegut 18 år siden

Jeg kan anbefale begynder BodyPump holdet, der er masser af piger med der, gør timen det mere spændende ;) og smerte, det skal der nok komme rigelig af :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#115 elwood 18 år siden

#113 hehe jeg hvertfald frisk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#116 filmz-lbw 18 år siden

#107 Peter Griffin! Doh, hvor pinligt! :p
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#117 wiseguy 18 år siden

Øv en start på dagen! Jeg er fuldstændig bustet oven på nu snart 3 uger med konstant overarbejde både aften og weekend. Vågnede lidt i 5 og konstaterede, at datteren som lå imellem os i sengen, havde tisset i vores seng! øv! Så var jeg da heldigvis sur og det endte jo flot med, at konen og jeg blev uvenner, fordi jeg var mopset over, at hun ikke havde sørget for, at tøsen fik tisset af inden sengetid!! Det var selvfølgelig dumt af mig, da jeg godt ved, at konens hverdag også er temmlig stresset, i kraft af at jeg aldrig er til stede lige p.t. øv øv!!
Nå men sur ud af døren og i det øjeblik jeg trækker cyklen ud af carporten, så åbner himlens sluser sig lige godt og grundigt for en gangs skyld!!!! AAAAAARGGGHH! Hvad er der blevet af vindstille frostvejr spør' jeg bare???

Nå!! videre!!! det kan jo kun gå fremad!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#118 DarkLight 18 år siden

Søge lidt informationer omkring IMAP og Gmail. Desværre ser det ikke ud til det er muligt endnu.
Lidt ærgeligt, for det var ellers en god grund til at skife over til google.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#119 filmz-lbw 18 år siden

#118 Ja, det ville godt nok være lækkert! Lige p.t. savner jeg en automatisk synkronisering med outlook. Man kan importere et Outlook-dump, men processen er desværre manuel. Det ville ellers være oplagt til at eksponere sin arbejdskalender eller lign. til andre...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#120 wiseguy 18 år siden

Frokostpause - Har lige set den nyeste trailer til "300". Hold kæft hvor ser det bare godt ud!!
http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer2/
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: