Gaaaab, jeg var mega træt igår - men kunne ikke falde i søvn.. kender i det ?? Nå, men det resulterede i at jeg faktisk faldt i søvn kl 23:30 igår, og stod op kl 4 i morges.. havde en aftale kl 7 i Esbjerg.. men var jo allerede tilbage i århus kl 10 ;-) Nu sidder jeg så og er rimelig kvæstet.. godt det snart er forkosttid, jeg kan godt bruge noget at spise.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Den søde post skulle næsten have haft et knus. Han kom med brev om, at mit speciale er blevet godkendt og jeg derfor nu kan kalde mig cand. jur. :) :) :) Og når jeg starter på mit nye job på torsdag bliver det derfor til en bedre løn end hvis godkendelsen først var kommet om et par dage...
Så var der også lige en lille pakke fra dvdoo: Ben Hur 4-disc edition - glæder mig til at se den helt gamle stumfilm og Sin City SE :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Et spørgsmål til filmz folket, hvad mener I om folk med synlige tatoveringer? Hvis I var arbejdsgiver ville i fravælge personen, med de synlige tatoveringer?
#231 elwood 18 år siden
Men hendes Kæreste er vidstnok ved hende, så jeg tror det går, men hun har bare været lidt uheldig på det sidste må man sige.
Ps. hun er mest til Thomas Helmig og Robbie Williams 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#232 elwood 18 år siden
Jeg var ude ved hende igår og hun så ud til og ha det fint, det væreste er faktisk at hun går glip af sin afslutningsfest som Journalist 8-)
så nu er det hele vidst ok igen, nu skal hun så bare lige komme hjem igen.
Btw er det bare mig eller er der blevet udskrevet en konkurrence på filmz, med at svare på flest tråde på engang 8-)
#233 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#234 filmz-herskegut 18 år siden
Nu sidder jeg så og er rimelig kvæstet.. godt det snart er forkosttid, jeg kan godt bruge noget at spise.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#235 wiseguy 18 år siden
#236 tiny 18 år siden
Den søde post skulle næsten have haft et knus. Han kom med brev om, at mit speciale er blevet godkendt og jeg derfor nu kan kalde mig cand. jur. :) :) :) Og når jeg starter på mit nye job på torsdag bliver det derfor til en bedre løn end hvis godkendelsen først var kommet om et par dage...
Så var der også lige en lille pakke fra dvdoo: Ben Hur 4-disc edition - glæder mig til at se den helt gamle stumfilm og Sin City SE :)
#237 filmz-sanjo 18 år siden
Hvilket har du bestilt :)?
#238 elwood 18 år siden
8-)
#239 filmz-sanjo 18 år siden
Et spørgsmål til filmz folket, hvad mener I om folk med synlige tatoveringer? Hvis I var arbejdsgiver ville i fravælge personen, med de synlige tatoveringer?
#240 dyg 18 år siden
#238 - Awesome! :D