Gravatar

#221 mini_jette 18 år siden

Aaah... Sidder og borer mig godt ned i sofaen og gør mig klar til en god håndboldkamp i TV... Jeps, hjemme hos mig er herrehåndbold nemlig det eneste, der kan skubbe film af programmet...! Ellers nyder jeg den sidste uges ferie...den 1. går det løs igen, suuk..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#222 dyg 18 år siden

Her er tv'et blevet slukket. Der er alt for meget håndbold på tv lige nu, og jeg hader den sport mere end noget andet. Den eneste sport jeg absolut ikke kan lide, så hellere se Bowls eller Curling.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#223 tiny 18 år siden

# 220 - lol

Mit nick har nu altid henvist til min højde og ikke min drøjde ;o)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#224 filmz-Bruce 18 år siden

Har lige forfattet en mindre roman til debatforum angående de nye informationer, omkring DR og journalistikken. Nu er jeg træt. Træt træt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#225 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 217 Glæder mig til en demo ;)

Er selv lige kommet hjem fra 11 timers arbejde og et par timer hos min mor på hospitalet, så jeg trænger til en dosis Deadwood/Carnivale kryddet med en musikdvd eller 2 :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#226 davenport 18 år siden

Jeg stener alene på kontoret. Kaffen brygger...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#227 wiseguy 18 år siden

Jeg multi-stener!!! sønnike var syg i nat = minus søvn, så mentalt er jeg allerede ved at gøre mig klar til at flekse fra middagstid. Lige nu visualiserer jeg den morfar jeg skal ha' senest kl 13:00!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#228 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Holder pause i brevskrivningen og laver tidsregistrering istedet ;)

Gravatar

#229 elwood 18 år siden

Lidt underlig weekend for mig.

Min storsøster brækkede foden da hun kom hjem fra hendes nytårs fest, så hun har haft benet i skinne, og har det stadigvæk nu.

Hun afsluttede sin Journalist uddannelse her for nyligt med et flot 13 tal, så det har vi skulle ud og fejre i denne weekend, nu ringede min far så til mig igår og fortalte at min storsøster er indlagt med to blodpropper i benet, lægerne mener det måske har noget at gøre med hende skade i benet, men hun sku ikke være i livsfare.

Min far valgte ikke og ringe til mig i torsdag, hvor det var sket fordi han ikke ville forstyrre min nattesøvn, han regnede med jeg ikke ville kunne sove hvis jeg vidste det der, og det har han måske ret i, men hele den her siuation er lidt weied for mig, først brækkede hun foden, og nu er hun indlagt, nu må hun altså godt lige ta og holde op med at komme med flere "overraskelser"

Er ved at overveje og rydde lidt op, og måske komme uden for, for at få tankerne hen på lidt andre ting.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#230 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 229 Uhhhha det lyder ikke rart med din søster. Kunne du ikke mixe og brænde en cd med noget af din gode musik, som hun kan ligge og slappe af til ???

Rigtig meget god bedring med hende herfra !

Skriv ny kommentar: