Glæder mig til at høre en anmeldelse af kameraet. Og glæder mig til om et par måneder, når du kommer med din anmeldelse nummer 2, hvor du rigtigt har fået styr på kameraet :)
Kan jo være, at det bliver Nikon næste gang man skal have nyt kamera.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har lige hørt at Babel har vundet Golden Globe for Bedste Film og jeg forstår det ikke. De sagde vist desuden i P3 Nyhederne at det var et autentisk drama, det er det da ikke?
Ellers er jeg ved at spise stor morgenmad, skal til eksamen i kognitiv lingvistik snart og jeg giiiider ikke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#64 - Det lyder lidt henad hvordan min situation ser ud lige p.t, satser på at få noger her på Holme Byvej snart, ligger nr.3 der.
#65 - Kognitiv Lingvistik... Jeg har absolut ingen anelse om hvad det betyder.. måske noget sproglig?
Ellers sidder jeg oppe på arbejdet og aer min nye forstærker, den er lige kommet ind af døren heroppe, vil egentlig hellere hjem og lege med den, end at sidde her ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#61 dyg 18 år siden
Kan jo være, at det bliver Nikon næste gang man skal have nyt kamera.
#62 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 filmz-herskegut 18 år siden
Tillykke da!! Det er da noget af en præsentation.
Det er da noget af en fremtid der tegner sig for dig nu, nu både med job og det hele :-)
Hvordan ser bolig situationen ud ?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#64 dyg 18 år siden
#65 lagoni 18 år siden
Ellers er jeg ved at spise stor morgenmad, skal til eksamen i kognitiv lingvistik snart og jeg giiiider ikke.
#66 filmz-herskegut 18 år siden
#65 - Kognitiv Lingvistik... Jeg har absolut ingen anelse om hvad det betyder.. måske noget sproglig?
Ellers sidder jeg oppe på arbejdet og aer min nye forstærker, den er lige kommet ind af døren heroppe, vil egentlig hellere hjem og lege med den, end at sidde her ;-)
#67 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#68 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#69 filmz-herskegut 18 år siden
Hvor er Amtsgården egentlig rykket hen nu ?
#70 tiny 18 år siden