#72 når jeg tænker på sønderborg, glider tankerne hen på engang jeg var dernede for at spise.. nede på et kina sted, jeg mener det hed Djengis Khan, der var en mand ansat som "sovse øser" da jeg ville øse min egen sovs op, kom han farene og skubbe mig væk, for det var hans job ;-) de kære minder..
#73 Oh, men hvor i alverden sidder du da henne af i verden?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#75 min fætter har et D80 og det prøvede jeg og syntes ret godt om det, har brugt den sidste uges tid på at undersøge og afprøvet det i diverse butikker + snakket med bekendte og læst anmeldelser + oprettet en tråd på filmz om det, hvor der kom mange gode foreslag og erfaringer, så jeg er hel færdig, nu skal det vise sig om al mit forarbejde har båret frugt 8-)
#73 jeg er røget til Horsens, det får en chance, men jeg skal gerne sige farvel til jobbet hvis jeg finder noget bedre, men indtil videre får det en chnace, når jeg har bil er det ikke så slemt at tage på arbejde.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#76 Det skriver jeg lge bag øret! ikke fordi jeg er i Sønderborg så tit, men det skal da ikke holde mig tilbage.
#77 Helt nede i Horsens! Det er da noget af en forøgelse af transport tiden, Jeg kender måske en der kunne bruge en IT-supporter, her i det sydlige århus. Hvis det var noget :-) ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#78 hehe ja det tager lidt længere tid, uhh det frister, men jeg prøver lige at se hvo'en det går, det er også lidt spændende at være med til trods alt, men mine kolleger deler samme mening, så hvis de smutter så er jeg også den der er skredet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#71 filmz-herskegut 18 år siden
Jamen dog :-) Hvor er det da henne af?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#72 tiny 18 år siden
#73 elwood 18 år siden
Og jeg savner den som ind i helvede hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 filmz-herskegut 18 år siden
når jeg tænker på sønderborg, glider tankerne hen på engang jeg var dernede for at spise.. nede på et kina sted, jeg mener det hed Djengis Khan, der var en mand ansat som "sovse øser" da jeg ville øse min egen sovs op, kom han farene og skubbe mig væk, for det var hans job ;-) de kære minder..
Oh, men hvor i alverden sidder du da henne af i verden?
#75 cyberzed 18 år siden
#76 tiny 18 år siden
Næste gang må du tage på Colosseum og få Kong Fiddes (=Frederik) livret. En lokal specialitet, man ikke bør snyde sig selv for!
#77 elwood 18 år siden
#73 jeg er røget til Horsens, det får en chance, men jeg skal gerne sige farvel til jobbet hvis jeg finder noget bedre, men indtil videre får det en chnace, når jeg har bil er det ikke så slemt at tage på arbejde.
#78 filmz-herskegut 18 år siden
Det skriver jeg lge bag øret! ikke fordi jeg er i Sønderborg så tit, men det skal da ikke holde mig tilbage.
Helt nede i Horsens! Det er da noget af en forøgelse af transport tiden, Jeg kender måske en der kunne bruge en IT-supporter, her i det sydlige århus. Hvis det var noget :-) ?
#79 filmz-lbw 18 år siden
#80 elwood 18 år siden