Gravatar

#171 davenport 17 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#172 El vez 17 år siden

#88 Heh minder mig om et seinfeld afsnittet "Bizarro Jerry" hvor Kramers modstykke 'Feldman', der rent faktisk får gode ideer, og kommer på en clockradio der fortæller om vejret :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#173 lagoni 17 år siden

Jeg er ved at lave frikadeller med hvidløg, hvilket ikke er supersmart i en etværelses lejlighed, hvor der hænger vasketøj til tørre... Alt stinker af hvidløg, men i det mindste smager frikadellerne godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#174 davenport 17 år siden

Velbekomme ;)

Her er der 2 kvinder i køkkenet, der tilbereder stegt flæsk med nye kartofler og persillesmovs.

Helt underligt:
Tog lige i banken på vej hjem (I ved, det med ny bil og alt det) og rådgiveren var flink og rar, og jeg gik derfra med penge til en bil. Han knockede faktisk 17 mdr. af for os, ved at fifle lidt med renten osv. Det er ca. 40k efter hvad jeg lige kan regne ud. Satme vildt!
Så cool at komme hjem, og lønkontoen står i + med 157.426,50,-
:O
Så i morgen eftermiddag er vi den lykkelige ejer af en Nissan Pajero 2005 model, 1.8 l. med så meget ekstraudstyr, at det næsten er for meget. Kørecomputer, bak-kamera ALLES!
Der er endda udtag i bagagerummet til et lille køleskab.

Og det bedste ved det hele er næsten, at min søster arbejder for Nissan, og hendes mester har sagt at vi kan få service der til en fordelagtig pris.

Så, kære venner, min dans med banken er slut.... I fought the law, and I won, I fought the law and I won..
(Så har i den i hovedet resten af dagen ;D)
Gravatar

#175 dyg 17 år siden

Forleden blev jeg tilbudt en lejlighed inde i Århus C. Den ligger perfekt i forhold til arbejde og fritid (baseball). Men lige før jeg takkede ja så jeg to små ulidelige ord stå under "Særlige forhold". Disse ord var: "Fælles bad".

Fy for pokker! Der er bad i kælderen, som deles af alle lejere i opgangen :( Utroligt så hurtigt en lækker lejlighed bliver komplet ubrugelig.

Edit: @davenport - Det er satme smukt! Tillykke med det. Du har sgu også kæmpet en brav kamp mod det fjols af en bankrådgiver. God fornøjelse med dyret.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#176 davenport 17 år siden

Du kan med fordel vaske dig i køkkenet ;)
Tror min farmor er i brusebad til jul. Hun synes det er frås, at stå under alt det vand.
Så længe det ikke er "fælles lokum"....

Edit: tak mester ;)
Gravatar

#177 läkerol 17 år siden

174* buy the way det hedder en primera (p12)
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#178 davenport 17 år siden

Nå, ja. En Pajero er en 4hjuls... My bad!
Gravatar

#179 Guts 17 år siden

Og en Mitsubishi
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#180 elwood 17 år siden

Sidder og ser Gamespot E3 liveshow og de har besøg af Nogle wrestler en kaldet The Miz og John Morrison de er vidst TAG team vinder i Smackdown Vs. Raw

Jeg har ingen anelse om hvem de to er men for satan de køre stilen "Im the best of the best, and the ladies man" fuldt ud, og lægger an på de kvindelig værter, jeg lægger flad af grin 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: