#10379 Ja i hvert fald i følge tv3. Der var vist også noget med at en fra Paradise Hotel vandt en v.i.p. udgave af det på et tidspunkt, det siger vist alt. Men jeg har ikke set det i mange år, så skal ikke kunne sige om det er sandt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Er lige kommet hjem fra England. Så hvis jeg sætter resten af ugen af til det, kan jeg nok lige nå at komme med i udviklingen her på sitet igen. Jeg skal da lige love for at sommerferien er forbi :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Så holder jeg fyraften! Det er den sidste uge inden deadline for specialet. Jeg når det helt sikkert, men jeg kan efterhånden mærke presset.
Jeg kan lige få seks timers søvn, og så skal jeg ringe og aftale et interview til en lille sidehistorie.
Det mest frustrerende er, at der er så mange gode i biffen lige nu, som jeg ikke når at se. "Brudte Favntag", "Inglourious Basterds", "Il Divo", "Når Kirsebærtræerne Blomstrer", og på fredag kommer "The Hurt Locker". Æv.
#10381 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10382 gi-jones 16 år siden
#10383 Thomsen 16 år siden
#10384 mr gaijin 16 år siden
Jeg kan lige få seks timers søvn, og så skal jeg ringe og aftale et interview til en lille sidehistorie.
Det mest frustrerende er, at der er så mange gode i biffen lige nu, som jeg ikke når at se. "Brudte Favntag", "Inglourious Basterds", "Il Divo", "Når Kirsebærtræerne Blomstrer", og på fredag kommer "The Hurt Locker". Æv.
#10385 tiany 16 år siden
Jeg købte den for 100kr i stereo studie med DK-sub. Bruces forslag er selvfølgelig lidt billigere
#10386 cyberzed 16 år siden
#10387 evermind 16 år siden
Hehe - or not ... ;)
#10388 wimmie 16 år siden
Så i øvrigt Memento til $15 på Best Buys hjemmeside - yay!
#10389 Bobby Singer 16 år siden
#10390 Bony 16 år siden