ihh min bærbar er total død så jeg har lige bestilt en ny håber den er 10 gange bedre end den f´gamle lige nu sidder jeg ved min mors pc har ikke været ved min bærbar i særlig lang tid i løbet af den sidste uge så jeg har bare hygget mig med Mænd der hader kvinder og The sopranos sæson 1 og læst en del Frank Miller tegneserier regner med at få den im orgen eller i overmorgen så kan jeg bedre følge med hvad der sker her på filmz igen:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#10396 True :) jeg ville gerne ind i sin tid, og trak nummer til at skulle ind så jeg brokkede mig nu heller ikke.
Sidder her til aften og undre mig over der er ved at begynde noget småligt pladder på arbejdet...godt man kun har 21 dage tilbage der (ja og det menes om så cheferne skulle læse her selvom jeg ikke tror det).
Jeg så lige tilfældigvis Ka' du ha det godt på DR1. Jeg har aldrig set det før og kom også kun tilfældigt forbi (jeg gider ikke se sådan nogle slankeprogrammer etc.). Men jeg må sgu sige at jeg blev ret imponeret over at testpersonerne havde tabt sig så meget og lige gennemført en marathon, men nu havde de også Chris McDonald som coach og han kan sætte lidt gang i det. Ikke ligesom de der skrækkelige Liver er fedt og kan du se min navle programmer.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#10391 cyberzed 16 år siden
#10392 Steffan Rasmussen 16 år siden
Kino.dk
#10393 mr gaijin 16 år siden
#10394 filmz-Bruce 16 år siden
Det er 70 års dagen for invasionen af Polen og begyndelsen på 2. verdenskrig. Burde udløse et syn af En Verden i Krig.
Har man ikke set denne serie, så bør man starte med disse første 2 minutter af serien:
[url= at War[/url]
#10395 MOVIE1000 16 år siden
#10396 Bobby Singer 16 år siden
Så kan man da bare melde sig frivilligt :P
#10397 cyberzed 16 år siden
Sidder her til aften og undre mig over der er ved at begynde noget småligt pladder på arbejdet...godt man kun har 21 dage tilbage der (ja og det menes om så cheferne skulle læse her selvom jeg ikke tror det).
#10398 evermind 16 år siden
#10399 neran 16 år siden
#10400 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"