Ja, den betegnelse kan jeg heller ikke følge. Og alt det med at holde universet smudsfrit er noget værre vrøvl. Jeg har læst en del anmeldelser efter koncerten, men jeg har langt fra været enig med anmelderne i kritikken. Hun spillede lidt for kort - det er sandt - men niveauet var tårnhøjt, hun var i sit es, nød at fortælle publikum om sine børn, kærligheden til musikken og hendes fars pladesamling samt meget andet. Det var en koncert med mange højdepunkter, men jeg nød især "Let's Fall in Love", "I've Grown Accustomed to Her Face" (så vidt jeg husker, sang hun vist "His Face" - hun introducerede nummeret med at sige, at hun ville tænke på Costello, mens hun sang den, men at vi ikke måtte! :D), Jockey Full Of Bourbon", "Frim Fram Sauce" og "A Case of You". :)
Sidst hun var i Danmark, var hun i øvrigt kommet til at købe et klaver, som var dyrere at sende hjem end at købe.
Frim Fram Sauce er også en herlig legene sang, som jeg til den dag i dag, stadig ikke har forstået hel hvad går ud på.
Let's Fall in Love herligt 8-)
Og a Case of you, så FLOT! SMUKT! RØRENE! nummer, mine øjne blev sku lidt fugtige første gang jeg hørte det, og jeg prøver stadigvæk og tyde teksten hel.
haha go historie med klaveret.
Glæder mig satme til imorgen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg forstår knageme godt, at du glæder dig så meget. Jeg er stadig ved at fordøje den vidunderlige oplevelse.
Der var desværre ikke skruet nok op for hendes mikrofon under "I Love Being Here With You", så stemmen druknede lidt i musikken, men det blev der heldigvis rettet op på til næste nummer. Jeg kan desværre ikke huske, om hun havde samme trommeslager og bassist med forrige gang, men Anthony Wilson brillerede som altid. :)
I det hele taget virkede hun meget mindre genert, end sidst jeg oplevede hende. Dengang havde det regnet en masse hele dagen, og jeg kan huske, at hun begejstret fortalte, hvordan hun tidligere på dagen havde været ude at løbe en tur på Frederiksberg, samt hvor meget hun elsker regnvejr, og at det mindede hende om vejret derhjemme. :)
Jeg er meget spændt på at høre, hvad hun spillede, og hvordan I oplevede koncerten. :) Hun og de andre musikere fik i øvrigt stående ovationer begge gange, de trådte frem, bukkede og sagde farvel.
#11161 elwood 16 år siden
Sig mig hvad har den anmeldeler sniffet, det var da en underlig betegnelse synes jeg.
btw. Navarre3 hvad er dit indspark, hvis man skal introducere en pige for Diana Krall, vi har haft snakken før, men ku være tingene havde ændret sig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11162 Kruse 16 år siden
#11163 Highland Park 16 år siden
Hun spillede lidt for kort - det er sandt - men niveauet var tårnhøjt, hun var i sit es, nød at fortælle publikum om sine børn, kærligheden til musikken og hendes fars pladesamling samt meget andet.
Det var en koncert med mange højdepunkter, men jeg nød især "Let's Fall in Love", "I've Grown Accustomed to Her Face" (så vidt jeg husker, sang hun vist "His Face" - hun introducerede nummeret med at sige, at hun ville tænke på Costello, mens hun sang den, men at vi ikke måtte! :D), Jockey Full Of Bourbon", "Frim Fram Sauce" og "A Case of You". :)
Sidst hun var i Danmark, var hun i øvrigt kommet til at købe et klaver, som var dyrere at sende hjem end at købe.
#11162: Også her. ;)
#11164 elwood 16 år siden
Let's Fall in Love herligt 8-)
Og a Case of you, så FLOT! SMUKT! RØRENE! nummer, mine øjne blev sku lidt fugtige første gang jeg hørte det, og jeg prøver stadigvæk og tyde teksten hel.
haha go historie med klaveret.
Glæder mig satme til imorgen.
#11165 Highland Park 16 år siden
Der var desværre ikke skruet nok op for hendes mikrofon under "I Love Being Here With You", så stemmen druknede lidt i musikken, men det blev der heldigvis rettet op på til næste nummer. Jeg kan desværre ikke huske, om hun havde samme trommeslager og bassist med forrige gang, men Anthony Wilson brillerede som altid. :)
I det hele taget virkede hun meget mindre genert, end sidst jeg oplevede hende. Dengang havde det regnet en masse hele dagen, og jeg kan huske, at hun begejstret fortalte, hvordan hun tidligere på dagen havde været ude at løbe en tur på Frederiksberg, samt hvor meget hun elsker regnvejr, og at det mindede hende om vejret derhjemme. :)
#11166 elwood 16 år siden
#11167 Highland Park 16 år siden
Hun og de andre musikere fik i øvrigt stående ovationer begge gange, de trådte frem, bukkede og sagde farvel.
#11168 tiany 16 år siden
Hvis hun spiller "A Case of You" i aften er jeg lykkelig, jeg bliver så rørt hver gang jeg hører den.
Jeg mener også det er samme række: jeg har rk. 8 nr. 9
Og så har jeg lige læst at U2 kommer til Horsens næste år - total nice!
#11169 Kruse 16 år siden
Link please! Det lyder nemlig alt for fedt! :)
#11170 tiany 16 år siden
Here you go: http://www.billetlugen.dk/musik/8688/
http://www.gaffa.dk/nyhed/34751