Er det ikke snart d. 25...har nu en pakkeseddel jeg ikke kan indløse før i morgen på min ny fon :) så har jeg da et eller andet jeg kan rode med man-onsdag inden jeg er færdig i det skod job jeg nu afslutter :D
Hehe yep det er nemlig i aften om lidt under små 4 timer.
række 8 nr. 3
Hmmja jeg må nok indstille mig lidt på hun nok ikke spiller Devil may care, har dog lov at håbe, men jeg ved ikke rigtig om de ændre på repotoriaret (tror det ikke rigtigt)
Lyssætning er vel indøvet til hudløshed når de spiller sangene.
Men ja Case of you, og Let's fall in love herligt legende nummer.
Og Per. så kan du godt snart afsløre dit interview, som jeg gætter på er din "store" hemmelighed.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11176: Spis nu ikke for meget rosenkål, inden du tager afsted.
Det er aldrig godt at vide, men i princippet kan hun vel spille lige, hvad hun (og evt. de andre musikere) har lyst til. Lyssætningen var såmænd lækker nok, men er ret underordnet i denne sammenhæng. Jeg ville ikke nyde numrene mindre, om hun så spillede i mørke - bortset fra at jeg ikke ville kunne se hende. :/
I må have en uforglemmelig aften! Husk nu at skrive lidt om koncerten, hvis I har lyst. :)
Hende som rejser (den anden er taget hjem) havde jeg også den mest fantastiske dans med på Livø her i sidste weekend, alt gik pludselig op i en højer enhed, det var hel underligt.
That's what I call love.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11171 wimmie 16 år siden
Jeg glæder mig til gengæld til Tori Amos i Hamburg på lørdag. Hun havde vist givet en rigtig fed koncert i KBH så det bliver spændende.
#11172 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#11173 cyberzed 16 år siden
#11174 cyberzed 16 år siden
#11175 Neslom 16 år siden
#11176 elwood 16 år siden
Hehe yep det er nemlig i aften om lidt under små 4 timer.
række 8 nr. 3
Hmmja jeg må nok indstille mig lidt på hun nok ikke spiller Devil may care, har dog lov at håbe, men jeg ved ikke rigtig om de ændre på repotoriaret (tror det ikke rigtigt)
Lyssætning er vel indøvet til hudløshed når de spiller sangene.
Men ja Case of you, og Let's fall in love herligt legende nummer.
Og Per. så kan du godt snart afsløre dit interview, som jeg gætter på er din "store" hemmelighed.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11177 Highland Park 16 år siden
Det er aldrig godt at vide, men i princippet kan hun vel spille lige, hvad hun (og evt. de andre musikere) har lyst til. Lyssætningen var såmænd lækker nok, men er ret underordnet i denne sammenhæng. Jeg ville ikke nyde numrene mindre, om hun så spillede i mørke - bortset fra at jeg ikke ville kunne se hende. :/
I må have en uforglemmelig aften! Husk nu at skrive lidt om koncerten, hvis I har lyst. :)
#11178 DarkLight 16 år siden
#11179 elwood 16 år siden
En lille blød spot på hende og klaveret så er vi klar...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11180 Bony 16 år siden
That's what I call love.. :)