Gravatar

#11411 davenport 16 år siden

Så kom regnen til Sdr. Røvhul... Kæft det pisser ned...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11412 rockysds 16 år siden

#11406, #11410

Ja, det var lækkert at vågne op og have den liggende i indbakken, og lækkert for en gangs skyld at kunne sove så længe. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#11413 elwood 16 år siden

6'EREN sender WALKER TEXAS RANGER fra start af!

De genudsender afsnit 1 nu her hehe, herlig nostalagi, Chuck Norris står og ævler om sin hest lige nu 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11414 tiany 16 år siden

wuhu ny filmzquiz - den har også været længe undervejs :)
Valar morghulis
Gravatar

#11415 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige spillet lidt Left 4 Dead, det er sgu længe siden efterhånden.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11416 wimmie 16 år siden

Sidder og ser CSI NY - har været til 97-års fødselsdag i dag - woohooo - der var sørme gang i den ;p
Men var i byen i HErning i går med nogle venner og kom først i seng 5.30 - og op igen kl. 9 så det er dejligt med en lørdag aften hvor man bare kan flade ud på sofaen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11417 filmz-jonasgr 16 år siden

jeg har kigget lidt på filmquizzen men besluttet mig for at droppe den. Har ikke set nok af filmene til at kunne gætte det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11418 filmz-Bruce 16 år siden

Læser Eberts artikel om frygten for udfaldet af den Obama hetz, som USA oplever for tiden.

Jeg forstår godt hans bekymring. Det er virkelig rystende retorik man ser eksempler på for tiden. Jeg er bange for, at Obama ender som en Kennedy.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11419 HelmerJ 16 år siden

Sidste mand på fortet, ser lidt simpsons
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#11420 davenport 16 år siden

Er holm gået kølig?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: