Sidder med en kop kaffe og sidste bind af Millenium-trilogien. Min plan om at være færdig med den, inden næste portion Harry Potter dukker op fra Amazon holder nok ikke (jeg regner stærkt med, at pakken fra Amazon kommer i morgen).
Det er sjovt. I sidste måned, da jeg læste andet bind, var jeg helt oppe at køre over serien og glædede mig til bind tre. Men i mellemtiden har jeg læst de første par bind i Harry Potter-serien, og nu er det det eneste, jeg har lyst til at læse. Måske hænger mit nøleri med Stieg Larsson også sammen med, at man jo egentligt får tingenes sammenhæng forklaret allerede i bind to, så selvom bind tre sikkert nok skal komme med nye afsløringer, så virker det indtil nu som sidste akt i en anden historie.
Åh, i aften skal vi igen til middag hos kærestens veninde og hendes fyr. Jeg tror, jeg har omtalt ham før. Vi svinger bare ikke rigtigt sammen. Heldigvis er det søndag, så det kan ikke blive sent, for alle skal tidligt op i morgen. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Du kan fake, så du ikke skal med. Bare lad som om nu sætter dig på den ene nos, og klynk helt vildt. Det er en smerte piger ikke kan begribe, og så går du i seng, haltende. Hun tager så selv afsted, og du kan slange dig på sofaen med en god film og en pose øl. Det er jo bevist at øl virker mod ømme nosser, så hun kan heller ikke dér komme med noget. Vær proaktiv! Spis evt. take out til... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11421 HelmerJ 16 år siden
#11422 Kruse 16 år siden
#11423 HelmerJ 16 år siden
#11424 filmz-Bruce 16 år siden
#11425 NightHawk 16 år siden
Indtil videre, (er ved track # 6), har de sgu lavet et fremragende album. For satan da hvor jeg glæder mig til at se dem live. :)
#11426 filmz-Utyske 16 år siden
Haha, det kræver sgu noget at sidde med et stenansigt på den måde.
#11427 Thomsen 16 år siden
Det er sjovt. I sidste måned, da jeg læste andet bind, var jeg helt oppe at køre over serien og glædede mig til bind tre. Men i mellemtiden har jeg læst de første par bind i Harry Potter-serien, og nu er det det eneste, jeg har lyst til at læse. Måske hænger mit nøleri med Stieg Larsson også sammen med, at man jo egentligt får tingenes sammenhæng forklaret allerede i bind to, så selvom bind tre sikkert nok skal komme med nye afsløringer, så virker det indtil nu som sidste akt i en anden historie.
Åh, i aften skal vi igen til middag hos kærestens veninde og hendes fyr. Jeg tror, jeg har omtalt ham før. Vi svinger bare ikke rigtigt sammen. Heldigvis er det søndag, så det kan ikke blive sent, for alle skal tidligt op i morgen. :-)
#11428 davenport 16 år siden
Hun tager så selv afsted, og du kan slange dig på sofaen med en god film og en pose øl.
Det er jo bevist at øl virker mod ømme nosser, så hun kan heller ikke dér komme med noget.
Vær proaktiv! Spis evt. take out til... ;)
#11429 filmz-Bruce 16 år siden
#11430 davenport 16 år siden