Jeg er så småt ved at blive gnaven på FedEx. De forsøgte at aflevere en pakke til mig i fredags og da jeg ikke var hjemme, fik fragtmanden adressen til mit arbejde, så den kunne afleveres dér mandag.
Ingen pakke mandag, jeg ringer til dem mandag aften og får at vide at deres system åbenbart har lavet ballade og de ikke har fået informationerne om det nye leveringsted, ok, de får så adressen igen og lover at aflevere den i dag.
Hele dagen går så på arbejdet, stadig ingen pakke, jeg ringer igen til dem da jeg kommer hjem og får pludselig at vide at de kører pakker ud til kl. 18 og receptionen på arbejdet lukker kl. 16, så heller ingen aflevering i dag.
Nu er aftalen så at jeg skal sætte en fuldmagt på min dør i morgen, så de kan smide pakken i min postkasse, hvis jeg ikke er hjemme. I guder, det har snart taget dem længere tid at få pakken fra Kastrup til Taastrup, end det har taget dem at få pakken fra Japan til Danmark.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Er lige blevet færdig med at læse The Lovely Bones, lidt skuffet. Forventningerne til filmen er tonet ned og er mere interesseret i at se hvordan de har fået en film ud af det
#11474 - Hvad fjerner du f.eks.? Jeg overvejer at rydde op på min nye arbejds/skole notebook, da jeg ikke bruger den til meget andet end internet og office! Grr, det værste er også, at jeg nu er tilbage på Windows. :(
EDIT: Det kunne være, at jeg lige skulle undersøge om jeg overhovedet må rode ved programmer mm. Ellers er det nok ikke så smart..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Chefen sagde at hun har opsagt sin stilling i dag... Hun havde indkaldt til et lille kort møde, vi troede vi skulle snakke bordopstilling, men der fik vi en lang næse. Hun har givet os utrolig meget frihed og ansvar, så jeg er lidt halv nervøs for hvad de ansætter nu. Hvis min distriktchef er smart, så får en af vores kolleger fra nordtyskland (haderslev) jobbet, og alle er happy like a pig in shit.
Det er lange dage. Jeg har et overbooked hold, 29 computere og 33 kandidater, men en fed udfordring.
Næste uge: ferie :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er en Lenovo S10-2. Den kommer præinstalleret med WinXP, hvor man først og fremmest skal slå alt muligt shit fra (temaer osv). Derudover lå der en demo-version af MS Office - HERUT! Så var der en Norton Antivirus, der som bekendt tror at den er det eneste man bruger computeren til - farveller. Der ligger noget Veriface-shit her, som vist nok er til ansigtsgenkendelse (jeg er jo for dum til at skrive et password åbenbart).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11471 filmz-Utyske 16 år siden
Ingen pakke mandag, jeg ringer til dem mandag aften og får at vide at deres system åbenbart har lavet ballade og de ikke har fået informationerne om det nye leveringsted, ok, de får så adressen igen og lover at aflevere den i dag.
Hele dagen går så på arbejdet, stadig ingen pakke, jeg ringer igen til dem da jeg kommer hjem og får pludselig at vide at de kører pakker ud til kl. 18 og receptionen på arbejdet lukker kl. 16, så heller ingen aflevering i dag.
Nu er aftalen så at jeg skal sætte en fuldmagt på min dør i morgen, så de kan smide pakken i min postkasse, hvis jeg ikke er hjemme. I guder, det har snart taget dem længere tid at få pakken fra Kastrup til Taastrup, end det har taget dem at få pakken fra Japan til Danmark.
#11472 filmz-Bruce 16 år siden
#11473 Neslom 16 år siden
#11474 gi-jones 16 år siden
#11475 Bony 16 år siden
EDIT: Det kunne være, at jeg lige skulle undersøge om jeg overhovedet må rode ved programmer mm. Ellers er det nok ikke så smart..
#11476 filmz-Utyske 16 år siden
Ja, det er sgu et hit at smide alt muligt crap på sådan en, hvor kræfterne er begrænsede. :)
#11477 davenport 16 år siden
Hun har givet os utrolig meget frihed og ansvar, så jeg er lidt halv nervøs for hvad de ansætter nu.
Hvis min distriktchef er smart, så får en af vores kolleger fra nordtyskland (haderslev) jobbet, og alle er happy like a pig in shit.
Det er lange dage. Jeg har et overbooked hold, 29 computere og 33 kandidater, men en fed udfordring.
Næste uge: ferie :D
#11478 gi-jones 16 år siden
#11479 Kruse 16 år siden
#11480 rockysds 16 år siden