Gravatar

#11481 Kruse 16 år siden

Indeed I have :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11482 rockysds 16 år siden

Kanalen, der viser en Vincente Minnelli-film hver dag. What's not to love? :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#11483 Highland Park 16 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11484 filmz-Bruce 16 år siden

Dollaren er ved at være i bund. Jeg slår lige et smut forbi Pacific'eren.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11485 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige set The Girlfriend Experience som var en underlige størrelse. Tyndt plot men alligevel interessant, ikke mindst pga. musik og i det hele taget det tekniske. En typisk film, hvor Soderberg kan få lov til at lege lidt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11486 Highland Park 16 år siden

#11485: Det tager jeg som en anbefaling. Jeg kan bedst lide, når han er i legehjørnet som f.eks. i "Out of Sight" og "The Limey". :)

Det bliver spændende at se, om "The Daily Show" tager lidt pis på os københavnere/danskere i midnatsudsendelsen på DR2:
Fra København giver The Daily Shows korrespondent Samantha Bee den overraskende forklaring på, hvorfor Rio vandt kampen om at få lov til at afholde OL i 2016.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11487 filmz-Bruce 16 år siden

For fanden da. Det bliver jo mere og mere ekstremt med de udmeldinger. Hvis børn nede i den alder er så umulige, så skyldes det nok en lorte opdragelse og så er der nok ikke brug for fodlænker derhjemme, men nærmere at der blev gjort en indsats væk fra midtpunktet. Der er stadig en mulighed for at forbedre sig mellem 12-16, men den svinder ind år efter år og fodlænker er blot endnu en gang populistisk spin.

Sådan fjerner man fokus fra de rigtige problemer med forbrydelse og straf anno 2009. Jeg ser mange liberale politikere, men jeg ser ikke mange liberale tiltag.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11488 MOVIE1000 16 år siden

hehe sidder til engelsk terminsprøve:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11489 Thomsen 16 år siden

#11487 - Så det lige på News. Ja, det er helt forrykt. Som en eller anden udtalte, så har børn med så store problemer i den alder nok mere brug for, at der er en voksen, der tager sig af dem, end en fodlænke.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11490 Neslom 16 år siden

Synes det er helt i orden at give de værste en fodlænke samt noget hjælp til at komme væk fra det miljø, i hvert fald bedre end at sende dem i fængsel.

Skriv ny kommentar: