Gravatar

#11461 wimmie 16 år siden

Hvad gjorde du da? :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11462 gi-jones 16 år siden

#461: Parkerede træningscyklen ulovligt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#11463 dyg 16 år siden

Sendte dværgen efter de slemme bodybuildere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11464 Michael Andersen 16 år siden

Var for lækker.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#11465 tiany 16 år siden

wimmie (11461) skrev:

Hvad gjorde du da? :D

Vi har sådan et medlemsskab hvor man skal komme en gang i ugen, men vi har ikke haft tid i denne uge med huset og mine rygproblemer. Så jeg går ind i centeret og køre mit kort igennem, hvilket jeg gerne må. Men problemet er så, at min kæreste er blevet i bilen og at jeg så køre hans kort igennem, hvilket åbenbart bryder den regel om at medlemskabet er personligt. Fint nok, men hvorfor er det vi begge to kommer til at betale for måneden, i følge deres egne regelsæt er det jo reelt set kun den ene af os der har brudt betingelserne.

Men pyt skidt - synes bare det er hele er lidt fjollet. Især fordi vi faktisk ikke er blevet gjort opmærksom på at betingelserne er de samme eller at der er kommet nye betingelser efter at Equinox er blevet overtaget af Fitness World.
Valar morghulis
Gravatar

#11466 Bobby Singer 16 år siden

#11450 - hehe man har vel abstinenser :P
Idjit
Gravatar

#11467 elwood 16 år siden

Så er min kære mobil fra 2004 ved og skabe sig lidt, to af mine nyeste sms'er jeg har gemt, har den byttet lidt rundt på ordene i, så de to sms'er er blandet sammen med hinanden.

Men ser heldigvis kun ud til det er de to sms'er.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11468 Bony 16 år siden

Øv, jeg er nået dertil hvor jeg slet ikke har overblik og/eller overskud til, at tjekke op på trådene herinde. Hvor blev min fritid af? :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#11469 dyg 16 år siden

På trods af ondt i halsen, så står den om 1½ time på en lille løbetur på en dansk mil (7.5km) ved JAOO IT Run. Det bliver hårdt og koldt, og lige nu er min motivation ikke eksisterende, men det kommer forhåbentligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11470 filmz-Bruce 16 år siden

Over 100 taliban krigere døde i weekenden. Det skal fejres med en øl i aften.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: