Har lige set klippet med Casper C's interview af Qvortrup. Det er tydeligvis ikke skarphed, som er Caspers styrke, for det var da godt nok en tynd omgang. Synd at han spiller "den forurettede part" på den måde. Det klæder ham ikke. Qvortrup var skarpest.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Nu har jeg ikke selv set det der "Aloha", som vel sagtens er endnu et ripoff kunne jeg forestille mig. Jeg kunne dog forestille mig, at i det at Casper ikke har nogen form for journalistisk baggrund, at sådan noget med at spørge ind til emnerne ikke er hans styrke. Derimod skal han prøve på at være sjov. Clement og Anders Lund, selv om jeg ikke altid er lige begejstret for dem, har journalistisk baggrund og krydrer det med at være lidt sjove.
Men det er nok lidt nemmere at bedømme hvis jeg lige får set et afsnit af det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11572 Hele min familie er fra Jylland, nærmere betegnet en omkreds af 20-25 km om Esbjerg. De flyttede til København i midt 50'erne og lavede bageri med min onkel herovre. De snakker stadig jysk og vi har stadig 95% af familien i Jylland. Og min mor er muligvis en af FCK's mest glødende fans :)
#11573 Og i det klip kan man også se, at det er Qvortrup (journalisten) som i virkeligheden styrer showet og Casper C som er statisten. Casper kommer jo slet ikke ind med noget brugbart eller er kritisk og overlader det til Qvortrup fuldstændig at styre hvad der kommer ud og hvad de kommer ind på.
I øvrigt har jeg nu også altid ment at Henrik Qvortrup har været rigtig dygtig til sit job.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jarlen er stadigvæk ham der for mig har mestret Talkshow genren best når vi snakker dansk tv.
Casper C. forsøger og vil være den her meget mere livskloge person, der ikke er mandrillen mere, prob. is det er bare den her facon vi mest kender ham på, der skal meget til og overbevise pøblen om at nu mener man sku det hele alvorligt.
Lars Hjortshøj er også "fanget" lidt i den her spiral, men dte måske der han gerne vil være, tænker her på Live fra bremen hans tryllenumre ting, det er kun fordi han har været med i alt det hersens crazy comic, stillede en hver som helst anden sig op, tror jeg ikke grine ville være så højt.
Har ikke fået set Bremen sidste gang, men jeg er spændt på om sketchene og det var mere skarpt den her gang, og om de undgik det internationale, som de fejled grumt på i forb. med Obama.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11571 filmz-Bruce 16 år siden
#11572 davenport 16 år siden
Bruce - er din mor jyde?
#11573 filmz-jonasgr 16 år siden
Men det er nok lidt nemmere at bedømme hvis jeg lige får set et afsnit af det.
'Cause I'm evil"
#11574 filmz-Bruce 16 år siden
#11573 Du kan se episoden [url=
#11575 davenport 16 år siden
#11576 filmz-Bruce 16 år siden
#11577 davenport 16 år siden
#11578 filmz-Bruce 16 år siden
#11579 filmz-jonasgr 16 år siden
I øvrigt har jeg nu også altid ment at Henrik Qvortrup har været rigtig dygtig til sit job.
'Cause I'm evil"
#11580 elwood 16 år siden
Casper C. forsøger og vil være den her meget mere livskloge person, der ikke er mandrillen mere, prob. is det er bare den her facon vi mest kender ham på, der skal meget til og overbevise pøblen om at nu mener man sku det hele alvorligt.
Lars Hjortshøj er også "fanget" lidt i den her spiral, men dte måske der han gerne vil være, tænker her på Live fra bremen hans tryllenumre ting, det er kun fordi han har været med i alt det hersens crazy comic, stillede en hver som helst anden sig op, tror jeg ikke grine ville være så højt.
Har ikke fået set Bremen sidste gang, men jeg er spændt på om sketchene og det var mere skarpt den her gang, og om de undgik det internationale, som de fejled grumt på i forb. med Obama.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"