Gravatar

#11581 Lady Arwen 16 år siden

Tak for lykønskningerne ;D
Doctor Who <3
Gravatar

#11582 filmz-Bruce 16 år siden

#11581 Ja tillykke :)

#11579 Ja Qvortrup er ihvertfald ikke dum, men jobbet på Se og Hør er ikke for enhver og man må tage nogen tæsk og også mange gange berettigede tæsk.

#11580 Ja jarlen var suveræn til det.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11583 Highland Park 16 år siden

bruce (11574) skrev:
#11573 Du kan se episoden [url=
Suk... der spildte jeg lige ti minutter af mit liv... :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11584 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har intet tilovers for Qvortrup, men det var sgu en sørgelig forestilling fra Casper.

Hvis de absolut skulle sætte en komiker til at have sådan et talkshow og tage fat på Qvortrup, er jeg sikker på at Gintberg ville være et mere oplagt valg.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11585 Bony 16 år siden

Jeg sidder og kigger efter mørklægningsgardiner til bio, men nu er jeg kommet i tvivl om man overhovedet kan bruge Velux mørklægningsgardiner til andre vinduer end netop Velux. Anyone?

Derudover er jeg så småt begyndt at kigge på markedet for projektorer, da det allerede er til november jeg skal investere. Så det er spændende læsning, men af hvad jeg lige kan komme frem til, så er der ikke rykket så fandens meget i lav-budget markedet siden sidst. Så det ender nok alligevel med at blive W5000 der hele tiden har været mit foretrukne valg.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#11586 davenport 16 år siden

Planen var, at jeg skulle se bold med søs.
Planen blev modificeret til at Obersten og HelmerJ kører til Tyskland og henter ferieforsyninger, alt imens jeg arbejder på en gammeldaws oksesteg, hvide kartofler, bønner og perleløg i brun flødesovs.
Så senere har jeg 20 liter vin og øl nok..
Og så vinder Danmark og alt er honky dory!

Bøvler samtidig med at få The Burning Crusade til at virke på min svigermors bærbare. Har kæmpet hele dagen. Den laver fuck up i downloading af en patch... grrr!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11587 Scherlund 16 år siden

#11586 Prøv at hente patchen ned fra et af disse mirrors http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Gravatar

#11588 evermind 16 år siden

Tillykke med fødselsdagen, Lady Arwen! :)

Jeg har sovet længe i dag, hvilket var tiltrængt! Er radbrækket i hele kroppen efter mandag aftens idrætskursus på arbejdet, onsdagens rollespil med ungerne og gårsdagens hockey med samme - samt træning herhjemme indimellem. Og så var der tillige også forældre-samtaler tirsdag og onsdag aften, hvilket måske ikke smadrer kroppen synderligt, men også gør én træt.

Endelig en stille og rolig weekend, så nu hører jeg lidt Megadeth (deres nye, "Endgame", lå i postkassen, da jeg for lidt siden dristede mig ned og tjekkede) og smutter ud efter bajere om lidt. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11589 davenport 16 år siden

Tak :)
Jeg ved ikke om jeg gider rode mere med det i dag. Nu geninstallere jeg det igen og hvis den fucker, så venter jeg til i morgen, hvor vi er nogle stykker der skal spille. Der kommer et par übernørder, så de skal nok få det til at spille max.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11590 Highland Park 16 år siden

#11588: Det må være et særdeles hårdt job evermind. Jeg tvivler på, at jeg selv ville kunne holde til det (især larmen ville gå mig på nerverne), så jeg tager hatten af for dig. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: