Tillykke lady arwen lige nu er jeg ved at se Walter og carlo op på fars hat og bagefter skal jeg gøre mig klar til at få gæster iaften fordi det er min fars fødselsdag:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Man burde kunne bruge Velux-gardiner i andre vinduer, men det kommer naturligvis an på hvilke gardiner og hvilke vinduer. Men gardinerne er lavet til at kunne bruges i almindelige vinduer også - ikke kun Velux. Siger mine forældre der begge arbejder på velux ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Tak Thomsen. Jeg er sikker på, at jeg kender filmen - fartøjet virker bekendt - men jeg sidder stadig fast... roder i mit indre Jules Verne-kartotek, hvilket helt sikkert er en dårlig idé dit tip taget i betragtning. ;)
Sad lige og så traileren til "Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans" - jeg elsker kommentaren "Nicolas Cage's best performance in years" - der skal sgu heller ikke så meget til :D
#..85 - Ahh, tak for info. Det skal helt sikkert undersøges, for deres system med lister og træk er simpelthen genialt og så hellere betale lidt ekstra for noget kram. :)
Alle de Velux informationer jeg fandt på nettet gik dog på, at det skulle være Velux vinduer, da man bl.a. skulle skrive vinduets stelnummer (!?) ved bestilling, men jeg må lige undersøge det nærmere så, tak for det i hvert fald. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11591 MOVIE1000 16 år siden
lige nu er jeg ved at se Walter og carlo op på fars hat og bagefter skal jeg gøre mig klar til at få gæster iaften fordi det er min fars fødselsdag:)
#11592 Highland Park 16 år siden
Jeg mangler stadig nogle stykker... :/
(Nr. 3, 11, 12 og 15.)
#11593 wimmie 16 år siden
Man burde kunne bruge Velux-gardiner i andre vinduer, men det kommer naturligvis an på hvilke gardiner og hvilke vinduer. Men gardinerne er lavet til at kunne bruges i almindelige vinduer også - ikke kun Velux.
Siger mine forældre der begge arbejder på velux ;)
#11594 Thomsen 16 år siden
#11595 Highland Park 16 år siden
#11596 tiany 16 år siden
Tillykke...
#11597 lagoni 16 år siden
#11598 tiany 16 år siden
#11599 Bony 16 år siden
Alle de Velux informationer jeg fandt på nettet gik dog på, at det skulle være Velux vinduer, da man bl.a. skulle skrive vinduets stelnummer (!?) ved bestilling, men jeg må lige undersøge det nærmere så, tak for det i hvert fald. :)
#11600 Highland Park 16 år siden