Gravatar

#11601 Thomsen 16 år siden

#11595 - Flere hints:
Det er en komedie om en herre, der bliver forvekslet. Heldigvis ser han lyst på det til sidst. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11602 Highland Park 16 år siden

#11601: Så fik jeg has på den! Tak for hjælpen Thomsen. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11603 El vez 16 år siden

Jeg ville gerne se landskamp, men TV2 Sputniks hjemmeside er ikke entydig med, om kampen kan ses fra udlandet. Jeg er ikke så frisk på at købe et abonnement blot for at teste, så jeg må nok undvære. :(
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#11604 filmz-Bruce 16 år siden

Så lige 30-35 svenske hooligans smadrede ruderne til Dubliners og trængte ind og slog folk ned. Der er lagt i kakkelovnen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11605 filmz-Utyske 16 år siden

#11604 -

Det kræver alligevel klodser at smadre ruder i en irsk bar.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11606 filmz-jonasgr 16 år siden

#11603 Det gør det desværre ikke. Da jeg boede i Tyskland ønskede jeg også at bruge det, men det kunne ikke lade sig gøre. Det samme gør sig gældende med DRs programmer.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11607 tiany 16 år siden

Hvorfor skal de hele tiden sparke bolden tilbage til Thomas Sørensen?? Det er den anden ende i skal score i!!!!
Valar morghulis
Gravatar

#11608 filmz-Bruce 16 år siden

Tillykke til Danmark! Flot spil. Boldkontrol af Jon og Rommedahl. Gode udskiftninger. Strategisk overspil. Vi skal nok komme langt i Sydafrika!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11609 filmz-Utyske 16 år siden

Ja, jeg så for en gangs skyld fodbold og det var en ganske fornuftig kamp, selvom det var ved at gå galt et par gange.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11610 tiany 16 år siden

Rigtig god 1. halvleg - ikke så god 2. halvleg - men super mål :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: