Nervepirrende kamp hvor svenskerne kom alt for tæt på et par gange eller to. Rommedahl gjorde det betydelig bedre end han plejer, men til gengæld suttede Martin Jørgensen maksimum gren, godt han kunne komme ud og køle lidt ned efter første halvleg. Det er snart på tide at gå pension, eller rettere sagt, det lignede nærmere at han havde pensioneret sig selv efter 10 minutters spil. Dejligt mål af guldfuglen Poulsen, godt at se en GF'er markere sig på landsholdet.
Jeg tror også det bliver godt i Sydafrika! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hmm, jeg så Flags of Our Fathers i stedet for, men så da lige de sidste tyve minutter. Jeg gætter på at Morten Olsen stopper efter VM i Sydafrika. Pokkers det er så langt væk at VM er.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Tilbage fra Japan-turen. Hold da op, hvor skal man besvare mange spørgsmål, når man har et hold på 15 mennesker, og man er den eneste, der taler sproget. Men det var sgu meget sjovt. Og så har jeg lige fået en mail om, at jeg fik 10 for specialet. Det er jeg supertilfreds med.
Og forsinket tillykke til Lady Arwen og The Insider. Har haft gæster her i weekenden - en forsinket fødselsag; det indbragte da lidt forsinkede gaver; bl.a. 1500 kr der faldt på et MEGET tørt sted ;)
Nu solder vi dem op på benzin og mad og sådanne sjove ting...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11611 filmz-Bruce 16 år siden
#11612 Bony 16 år siden
Jeg tror også det bliver godt i Sydafrika! :)
#11613 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#11614 rockysds 16 år siden
#11615 Lady Arwen 16 år siden
4 timer til familien ankommer :)
#11616 mr gaijin 16 år siden
#11617 Highland Park 16 år siden
Og et forsinket tillykke til The Insider.
#11618 Kruse 16 år siden
#11619 Bobby Singer 16 år siden
#11620 wimmie 16 år siden
Og forsinket tillykke til Lady Arwen og The Insider.
Har haft gæster her i weekenden - en forsinket fødselsag; det indbragte da lidt forsinkede gaver; bl.a. 1500 kr der faldt på et MEGET tørt sted ;)
Nu solder vi dem op på benzin og mad og sådanne sjove ting...