Bruce og Utyske. Nu er jeg forvirret igen. Det er jo en jungle derude.
Jeg har jo en Onkyo 606, som har en "Pre out subwoofer" udgang. Det er her subwooferen skal tilkobles, så langt er jeg med. Men hvordan skal den så kobles til subwooferen? Er det et kabel med et stik i hver ende jeg skal bruge eller er det et såkaldt Y-kabel? Og hvad er et Y-kabel overhovedet? Et stik i receiveren og så to i subwooferen eller hvad..?
Her er et billede af bagsiden af min subwoofer. Spørgsmålet er så hvordan i ville smide den sammen med receiveren i dette tilfælde?
Var endelig ved lægen i dag pga. knæ og ryg; nu får jeg en indkaldelse til røntgen :/ Sidst jeg fik røntgenfotograferet ryggen fandt de ikke noget, så det gør de nok heller ikke denne gang. Synes bare det er mærkeligt at jeg nu har haft ondt i ryggen konstant i over 16 år uden at de kan finde ud af hvad der er galt...
Men jeg fik da bekræftet at jeg er hypermobil nok til at de kan gå ud over knæleddene.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Help! I need somebody. Help! Not just anybody. Help! You know I need someone. Help! When I was younger, so much younger than today, I never needed anybody's help in any way. But now these days are gone I'm not so self assured, Now I find I've changed my mind, I've opened up the doors. Help me if you can, I'm feeling down, And I do appreciate you (...)
Won't you please, please help me..!?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Oh I get by with a little help from my friends, Mmm,I get high with a little help from my friends, Mmm, I'm gonna try with a little help from my friends.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12451 wimmie 16 år siden
Anyway, elsker når Bruce skriver "hips-om-haps" :D
#12452 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12453 Bony 16 år siden
Jeg har jo en Onkyo 606, som har en "Pre out subwoofer" udgang. Det er her subwooferen skal tilkobles, så langt er jeg med. Men hvordan skal den så kobles til subwooferen? Er det et kabel med et stik i hver ende jeg skal bruge eller er det et såkaldt Y-kabel? Og hvad er et Y-kabel overhovedet? Et stik i receiveren og så to i subwooferen eller hvad..?
Her er et billede af bagsiden af min subwoofer. Spørgsmålet er så hvordan i ville smide den sammen med receiveren i dette tilfælde?
Klik!
På forhånd, mange mange tak. :)
#12454 mr gaijin 16 år siden
#12455 lagoni 16 år siden
#12456 evermind 16 år siden
#12457 wimmie 16 år siden
Sidst jeg fik røntgenfotograferet ryggen fandt de ikke noget, så det gør de nok heller ikke denne gang. Synes bare det er mærkeligt at jeg nu har haft ondt i ryggen konstant i over 16 år uden at de kan finde ud af hvad der er galt...
Men jeg fik da bekræftet at jeg er hypermobil nok til at de kan gå ud over knæleddene.
#12458 Bony 16 år siden
Help! Not just anybody.
Help! You know I need someone.
Help!
When I was younger, so much younger than today,
I never needed anybody's help in any way.
But now these days are gone I'm not so self assured,
Now I find
I've changed my mind, I've opened up the doors.
Help me if you can, I'm feeling down,
And I do appreciate you (...)
Won't you please, please help me..!?
#12459 elwood 16 år siden
Mmm,I get high with a little help from my friends,
Mmm, I'm gonna try with a little help from my friends.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12460 filmz-Utyske 16 år siden
Pas, desværre - er det en aktiv subwoofer?