Gravatar

#12461 Scherlund 16 år siden

#Bony Du skal smide kablerne i Line Level in. Kender ikke lige umiddelbart den der subwoofer så det er muligt at du skal bruge et y-kabel eller en adapter.

Hov der forsvandt halvdelen af mit indlæg.
Anyway. Nogen subs kan godt køre selv om den ikke får signal ind på begge indgange. Om det er tilfældet med den her skal jeg ikke kunne sige.
Gravatar

#12462 Bony 16 år siden

Utyske (12460) skrev:
Pas, desværre - er det en aktiv subwoofer?

Ja, det er jeg rimlig sikker på at det er. Men nu bliver jeg da lidt i tvivl. Jeg troede bare at alle subwoofere der har sin egen strømforsyning var aktive!?

Scherlund (12461) skrev:
#Bony Du skal smide kablerne i Line Level in. Kender ikke lige umiddelbart den der subwoofer så det er muligt at du skal bruge et y-kabel eller en adapter.

Hov der forsvandt halvdelen af mit indlæg.
Anyway. Nogen subs kan godt køre selv om den ikke får signal ind på begge indgange. Om det er tilfældet med den her skal jeg ikke kunne sige.

Nu fandt jeg faktisk lige manualen og der står der, sort på hvidt, at den bedste forbindelse i et surround setup er et styk kabel fra "pre out Subwoofer" på receiveren til venstre "line in" på subben, som du også nævner. De nævner kun et dobbelt stik, hvis der er tale om en stereoopsætning. Sådan forstår jeg det i hvert fald.

Nå, men tak for hjælpen ellers. Jeg kunne jo bare have fundet manualen noget tidligere, så slap i for mine dumme spørgsmål om teknik. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12463 Lord Beef Jerky 16 år siden

Lige nu tænker jeg på, at imorgen på dette tidspunkt, vil jeg sidde og spille Dragon Age: Origins.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12464 filmz-Utyske 16 år siden

#12462 -

Ah, det giver god mening at du kan bruge venstre line-in til det, det er samme princip som på min sub, men det er bare lidt underligt at det ikke er tydeligt markeret på subben. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12465 MOVIE1000 16 år siden

hahaha japanere er sgu sjove
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12466 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg er begyndt at gense Twin Peaks (set første afsnit, pilotten). Det er vel 10 år siden jeg sidst så den og så dengang i de gamle eleva2ren afsnit. Jeg kan huske en del, men ikke alle detaljerne og jeg vil lige se om den stadigvæk holder. Mener at kunne huske at det blev lidt op og ned i anden sæson, pga. alt tumulten omkring produktionen. Den er indtil videre ligeså creepy som jeg husker den, ikke mindst pga. musikken. Og der er sgu langt mere stemning i det her end hvad "Forbrydelsen" prøver på at være.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12467 wimmie 16 år siden

Åh ja, de gode gamle dage med Eleva2eren og efterfølgende Twin Peaks; husker jeg udemærket på trods af at jeg ikke har været så gammel - gammel nok til at synes Twin Peaks var fedt og spooky uden helt at forstå hvad det gik ud på (but hey, does anyone?)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12468 Highland Park 16 år siden

Syret. Jeg kan slet ikke huske, at TV2 har vist "Twin Peaks". Til gengæld kan jeg huske Eleva2erens interaktive gyserfortælling, hvor publikum var med til at bestemme, hvad der skulle ske.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12469 tiany 16 år siden

Det skal du ikke tage dig af wimmie, jeg var heller ikke gammel nok til at kunne forstå hvad der foregik... kan bare huske min mor fulgte med i serien og det jeg egentlig husker bedst er titel-melodien
Valar morghulis
Gravatar

#12470 filmz-jonasgr 16 år siden

#12467-68

Ja jeg var heller ikke gammel nok til ligefrem at kunne huske så meget af det (vidste garanteret slet ikke hvad handlingen gik ud på), men kendingsmelodien sad fast og så sad hele familien og så det. Jeg husker nok mest når der blev spillet "Hugo" med Ninna og var det ikke også en isbjørn ved navn Oscar eller Oswald der blev spillet på et tidspunkt.

Det med deres interaktive gyserfortælling kan jeg så ikke huske (måske hvis jeg ser et klip).
Det var dengang hvor der blev lavet ordentlige underholdningsprogrammer. Jeg savner Eleva2ren
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: