#12471 hehe, ja. Men den er nok mange penge værd nu.
Det er lidt komisk at se sådan et program, hvor man kan høre en der hamrer løs på telefonen, nu hvor vi er vant til alt nymodens teknologi. Men dengang var det toppen af poppen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nåja, så har jeg jo også kun været 9-10 år :) Kan huske at min mor og stedfar ikke synes jeg skulle se Twin Peaks - jeg måtte tigge og plage for at få lov...til gengæld var der ingen problemer hjemme hos min far og stedmor; der blev guffet masser af slik til Twin Peaks, Fuglene, Alfred Hitchcock præsenterer og Varulvenætter ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har lige bestilt billet til 2012 næste fredag...glæder mig sgu til at komme i biffen efter næsten 2 år uden biografture...ja og så få set Koldings bud på sal 1 :D
#12471 Highland Park 16 år siden
Hmm... en koncert? Det ligner nu mest en plakat! ;P
#12472 filmz-jonasgr 16 år siden
Det er lidt komisk at se sådan et program, hvor man kan høre en der hamrer løs på telefonen, nu hvor vi er vant til alt nymodens teknologi. Men dengang var det toppen af poppen.
'Cause I'm evil"
#12473 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12474 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12475 HelmerJ 16 år siden
#12476 wimmie 16 år siden
Kan huske at min mor og stedfar ikke synes jeg skulle se Twin Peaks - jeg måtte tigge og plage for at få lov...til gengæld var der ingen problemer hjemme hos min far og stedmor; der blev guffet masser af slik til Twin Peaks, Fuglene, Alfred Hitchcock præsenterer og Varulvenætter ;)
#12477 Michael Andersen 16 år siden
#12478 evermind 16 år siden
#12479 filmz-Utyske 16 år siden
Men humøret bliver nok bedre, når jeg kommer hjem og kan se lidt mere SoA
#12480 cyberzed 16 år siden