Gravatar

#12481 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige opdaget at Skindred spiller på Loppen i februar og det ska' jeg da ha', så der blev bestilt en billet. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12482 lagoni 16 år siden

Jeg har lige været ved lægen og fået konstateret halsbetændelse med vistnok begyndende lungebetændelse, så nu står den på pencillin de næste 7-10 dage.

Lægen var lidt sjov. Han starter med at sige "Hej, jeg hedder Kenneth. Jeg er læge.". Jeg gætter på han er nyuddannet :) Jeg skulle så ha' taget en smule blod fra fingerspidsen (noget med at måle feber), men jeg blødte åbenbart ikke nok - han stak i tre fingre før han opgav.

Det bliver så nok en stille julefrokost for mig, men i det mindste kan jeg bruge hele dagen i sengen og se BSG.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12483 wimmie 16 år siden

Din stakkel - halsbetændelse er det værste :(

Håber da du bliver ok til at tage med selvom du må tage det stille og roligt...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12484 cyberzed 16 år siden

#12482 Det vil sige dobbelt dosis rosenkål?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#12485 evermind 16 år siden

#12484 Man skal altid gøre, som lægen dikterede. Og hvis Kenneth ikke dikterede rosenkål, er han ingen ægte læge!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12486 lagoni 16 år siden

Jeg holder stadig på rosenkål er en dejlig spise (hvis det bliver lavet rigtigt), så jeg skal nok spise løs :)

#...83 - tak. Hvis det ikke bliver værre, tager jeg med. Så må jeg bare sidde ædru og stille og more mig lidt over jer andre aktive, snakkende mennesker :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12487 Scherlund 16 år siden

Er overrasket over at der er to zombie folk der har svaret på lagonis indlæg, men slet ikke har kommenteret at hun ikke kunne fremvis nok blod.
Gravatar

#12488 evermind 16 år siden

Scherlund (12487) skrev:
Er overrasket over at der er to zombie folk der har svaret på lagonis indlæg, men slet ikke har kommenteret at hun ikke kunne fremvis nok blod.

Det skal nok komme, når vi bider! ;)

God bedring, lagoni, se at blive frisk! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12489 wiseguy 16 år siden

Så har jeg sku weekend!! :o)

Normalt er månedsrapportering forbundet med stres og overarbejde, da overholdelse af deadline er hægtet på min bonusordning. Men jeg er sku' lige blevet færdig med sept. uden overarbejde og en dag før tid - ka' ikke mindes det er sket før, så det fejrer jeg ved at gi' mig selv weekend :o)

I aften kommer mine 3 fætre forbi, så står den på filmaften med bla. den nye Star Trek på BD.

God bedring til lagoni - da jeg jo selv skal køre hjem på et eller andet tidspunkt i løbet af aftenen, kommer du ikke til at være den eneste ædruelige. Så er det os der fører protokol og alle de andres pinligheder og tabte hukommelser ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12490 Corgan 16 år siden

Har lige mistet en halv dags arbejde fordi programmet jeg arbejder med, ikke autosaver før jeg har gemt første gang. :-(

Skriv ny kommentar: