Gravatar

#12551 filmz-jonasgr 16 år siden

#12546 Den har jeg ikke set og jeg kommer forhåbentlig aldrig til det. Det lyder ikke specielt interessant og uden arme og ben, det kan der sgu da ikke være meget Boxing over. Jeg foretrækker at have et pænere billede af hende.

Hende datter Lynch må have modtaget sin mors gener.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12552 filmz-Bruce 16 år siden

Kan se Lucas er igang med en genindspilning af North By Northwest
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12553 filmz-Utyske 16 år siden

#12552 -

Yees, nice.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12554 wiseguy 16 år siden

Yes!! så har fætrene booket billetter til premiereaften på Avatar i KLOVBORG :o)
Så må vi ud og hilse på Michael ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12555 Ericmase 16 år siden

Er der nogen der skal se "Avatar" i Imperial den 18. december i 3D kl. 18:00? :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12556 Highland Park 16 år siden

#12555: Nej. Du kommer til at sidde mutters alene i den store sal. ;)

Folk gider ikke at se den i Imperial, så længe der stadig er ledige pladser i Klovborg.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12557 Steffan Rasmussen 16 år siden

Ericmase (12555) skrev:
Er der nogen der skal se "Avatar" i Imperial den 18. december i 3D kl. 18:00? :)

Ca. 575 i skrivende øjeblik.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12558 Ericmase 16 år siden

#12556 Jeg er da ikke alene nu hvor der er 527 pladser tilbage ud af 1102 pladser og lad mig gætte. Hvis der ikke er flere pladser tilbage i Klovborg, så tror jeg vel i vil smutte over i et af CinemaxX biograferne? ;) http://www.kino.dk/Biografer/Imperial.aspx?next=tr... ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12559 Steffan Rasmussen 16 år siden

Hvordan ligger landet med bookdepository.co.uk. Er der en måde at få dem til at sende til Danmark på?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12560 evermind 16 år siden

#12559 Gør de ikke det almindeligvis? Synes da flere gange, jeg har modtaget varer derfra uden at lave nogen form for fiks-fakserier ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: