Gravatar

#12561 Bobby Singer 16 år siden

Så er jeg tilbage fra København. Det var sgu egentlig en meget hyggelig studietur, selvom om det hele blev en smule kaotisk til tider, men det skal vi ikke komme ind på nu. Nu er der godt nok en shitload af indlægs der skal læses. :D
Idjit
Gravatar

#12562 Highland Park 16 år siden

#12560: Hvornår har du sidst bestilt fra dem?
Mig bekendt har de ikke leveret til Danmark i minimum det sidste års tid.

#12559: Ja, hvis man snyder - eller bestiller via markedspladsen på amazon.co.uk.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12563 evermind 16 år siden

#12562 Okay, det er også mere end et år siden, så ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12564 dyg 16 år siden

#12562 - En af mine fellow kursister på sidste uges kursus modtog da en pakke fra dem. Han havde bestilt tre gange i år uden problemer (for jeg spurgte ham, hvornår de var begyndt at sende til dk igen).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12565 Steffan Rasmussen 16 år siden

Hmmm ... prøvede at lave min bestilling (Nick Mason: Inside Out), og den gik igennem uden problemer. Men Danmark står ikke på deres liste over lande de sender til.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12566 evermind 16 år siden

#12565 They is ninja!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12567 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg har tændt for stearinen og gør klar til et par afsnit af Twin Peaks. Dejligt at se noget mere til Sherilyn Fenn (Med arme og ben!).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12568 tiany 16 år siden

Sidder og stener lidt internet, men vil til at se lidt tv. I rummet ved siden af sider 3 fyre og spiller computere og det har de planer om at gøre hele weekenden..
Valar morghulis
Gravatar

#12569 elwood 16 år siden

Mit liv som Tim?

WTF! er det for noget langt ude noget hehe, egentlig ret steneren og muntert på en underlig måde.

ser Dr2 nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12570 Michael Andersen 16 år siden

#12554 Vi ses jo også til julefrokosten i morgen, så du kan bare afbestille billetterne.. hov vent :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: