Så er jeg tilbage fra København. Det var sgu egentlig en meget hyggelig studietur, selvom om det hele blev en smule kaotisk til tider, men det skal vi ikke komme ind på nu. Nu er der godt nok en shitload af indlægs der skal læses. :D
#12562 - En af mine fellow kursister på sidste uges kursus modtog da en pakke fra dem. Han havde bestilt tre gange i år uden problemer (for jeg spurgte ham, hvornår de var begyndt at sende til dk igen).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hmmm ... prøvede at lave min bestilling (Nick Mason: Inside Out), og den gik igennem uden problemer. Men Danmark står ikke på deres liste over lande de sender til.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Sidder og stener lidt internet, men vil til at se lidt tv. I rummet ved siden af sider 3 fyre og spiller computere og det har de planer om at gøre hele weekenden..
#12561 Bobby Singer 16 år siden
#12562 Highland Park 16 år siden
Mig bekendt har de ikke leveret til Danmark i minimum det sidste års tid.
#12559: Ja, hvis man snyder - eller bestiller via markedspladsen på amazon.co.uk.
#12563 evermind 16 år siden
#12564 dyg 16 år siden
#12565 Steffan Rasmussen 16 år siden
#12566 evermind 16 år siden
#12567 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12568 tiany 16 år siden
#12569 elwood 16 år siden
WTF! er det for noget langt ude noget hehe, egentlig ret steneren og muntert på en underlig måde.
ser Dr2 nu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12570 Michael Andersen 16 år siden