You think you've seen end-of-the-world movies? This one ends the world, stomps on it, grinds it up and spits it out.
Hehe... Han har dog ikke overbevist mig. Ebert er generelt for gavmild efter min mening, og jeg køber altså ikke det typiske argument med, at man ikke kan lave bedre film indenfor bestemte genrer.
Har lige set filmen "Bright Young Things" instrueret af Stephen Fry og med bl.a. Michael Sheen, James McAvoy, David Tennant og Peter O'Toole. Var faktisk ret god, en fin lille film :)
eg krydser fingre for at der er arbejdet med lyd og billede frem for indhold
Det tror jeg roligt du kan sætte dine penge på :) Jeg vil være utroligt overrasket over at finde den mindste form for substans i den film. Til gengæld er jeg overbevist om at ILM har været på overarbejde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Er lidt småirriteret over FAB Press. Man skulle tro, at når man nu bestiller direkte fra (skrivebords-) forlaget og giver dem hele fortjenesten, at de så ville forstå at afsende tingene rimeligt hurtigt. Men nej, foreløbigt har det taget dem næsten en uge, og alle titlerne er vel og mærke på lager. Hvis ikke det var fordi, at moms m.m. gjorde de samme tre bøger næsten £20 dyrere hos amazon.co.uk, så havde jeg afbestilt hos FAB og lagt bestillingen der i stedet. Oh, well... en uge er selvfølgelig ingenting (selvom jeg betalte ekstra for den hurtige forsendelse), men i "this world of instant gratification" skal der ikke så meget til, før man bliver utålmodig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Oh, well... en uge er selvfølgelig ingenting (selvom jeg betalte ekstra for den hurtige forsendelse), men i "this world of instant gratification" skal der ikke så meget til, før man bliver utålmodig.
Hehe... kan du ikke læse et par Harry Potter-bøger, mens du venter? :)
Var lige inde på Horrorsiden idag en sidste gang og minsanten om der ikke var sket noget højst overraskende...
Jaa, men inden der nu er nogen der tror, at der ligefrem er sket mirakler, så forholder det sig dog ikke ligefrem sådan. Tværtimod. Historien kort ; Hr. Højberg har nu efter at være bombaderet med kritik taget det til efterretning, hvilket nu har medført denne nye og helt igennem FANTASTISKE anmeldelse af "Drag Me To Hell".
Overskriften lyder "En Clairvoyant Oplevelse", men jeg har i stedet valgt at omdøbe den til En Klaphats Bedrifter. Tjek det sidste punktum på hr. Højbergs himmelråbende inkompetence ud her. Det er go' underholdning og samtidig lidt skræmmende. :D
#12751 Highland Park 16 år siden
Hehe...
Han har dog ikke overbevist mig. Ebert er generelt for gavmild efter min mening, og jeg køber altså ikke det typiske argument med, at man ikke kan lave bedre film indenfor bestemte genrer.
#12752 Lady Arwen 16 år siden
#12753 gi-jones 16 år siden
#12754 cyberzed 16 år siden
#12755 gi-jones 16 år siden
#12756 Thomsen 16 år siden
#12757 Highland Park 16 år siden
Hehe... kan du ikke læse et par Harry Potter-bøger, mens du venter? :)
#12758 Thomsen 16 år siden
#12759 NightHawk 16 år siden
Jaa, men inden der nu er nogen der tror, at der ligefrem er sket mirakler, så forholder det sig dog ikke ligefrem sådan. Tværtimod. Historien kort ; Hr. Højberg har nu efter at være bombaderet med kritik taget det til efterretning, hvilket nu har medført denne nye og helt igennem FANTASTISKE anmeldelse af "Drag Me To Hell".
Overskriften lyder "En Clairvoyant Oplevelse", men jeg har i stedet valgt at omdøbe den til En Klaphats Bedrifter. Tjek det sidste punktum på hr. Højbergs himmelråbende inkompetence ud her. Det er go' underholdning og samtidig lidt skræmmende. :D
http://www.ildsjaelen.dk/?p=1016
Og så er der vist heller ikke mere grund til, at spilde mere tid på ham eller resten af Horrorbanden.
#12760 mr gaijin 16 år siden