Sidder og udvider min lille fyraftens "skid på" med en plan om at smage lidt på de uprøvede flasker med forskelligt indhold. Hvis man har været i østeuropa ved man at der kan være gode oplevelser til en billig penge. Helt blindt( for mig fuldstændig uforståelig mærkat) købte jeg en vodka i Ukraine med bikeblomster (de lange lodne) - 20-25 kr. for en utrolig blid og dejlig vodka.
Jeg er selvfølgelig grundig så jeg vælger at kalibrere min min 25 kr. vodka med Xellent en schweizisk "kvalitets" vodka til 300-400 kr. flasken og sidstnævnte vinder knebent. Men jeg ville hellere have to til 25 kr..
Der venter sprit lavet på rugbrød, flasker med urtekrat fra det lokale Alicante mm. - jeg tror jeg sover godt.
Schwarze Johanneisbeer - Weingut Paul Rosch. Jeg tror det er sprit lavet på Johannesbrød men kan ikke helt huske sammenhængen - 35 % smager dejligt. Har lige tiltusket mig til øl smagning 10.30 i morgen - tidspunktet taget i betragtning lyder det lettere eksotisk.
Er lige kommet hjem fra firmaets kvart-årlige pokerturnering, hvor jeg igen ikke formåede at hive en sejr hjem. Jeg er snart ved at være træt af top5 placeringer.
Nu vil jeg stene hårdt i selskab med Lost indtil jeg falder om af træthed.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
En hurtig sammenligning mellem Ricard (45%)og den franske Absente(absint)(55%). Naturligvis kølet med isterninger fra samme bakke - nærmest klinisk videnskabelighed.
Ps.: louche er ikke djævelsk hekseri
Lidt overraskende var absinten den bedste.
Slivovicen var guldfarvet og ok men ikke mere. Det må være nok for i aften.
Nu kommer der War of the Worlds på Dr HD. Skal lige tjekke billedet ud i 1080. Er dog noget træt af at ProFiber ikke leverer et tilsvarende lydsignal. Den skifter ikke fra Pro Logic. Og det undrer mig faktisk, da jeg har Discovery, Animal Planet og BBC i 5.1. Så det kan lade sig gøre... Er det mig der gør noget forkert? Den kører jo via optisk indgang, så der skulle ikke være noget der..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#12791 filmz-Bruce 16 år siden
#12792 jessup 16 år siden
#12793 jessup 16 år siden
#12794 jessup 16 år siden
Der venter sprit lavet på rugbrød, flasker med urtekrat fra det lokale Alicante mm. - jeg tror jeg sover godt.
#12795 jessup 16 år siden
Next: slivovice
#12796 dyg 16 år siden
Nu vil jeg stene hårdt i selskab med Lost indtil jeg falder om af træthed.
#12797 jessup 16 år siden
Ps.: louche er ikke djævelsk hekseri
Lidt overraskende var absinten den bedste.
Slivovicen var guldfarvet og ok men ikke mere. Det må være nok for i aften.
#12798 davenport 16 år siden
#12799 cyberzed 16 år siden
#12800 davenport 16 år siden