Jeg så/hørte i går Kjeld Nørgaard fortælle om sig selv og sin karriere - og selvfølgelig om Kaj. I dag læser jeg så at Palle, Polle og Ruth kommer som teaterstykke. Man bliver helt barn igen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg forstår ikke et vist pensionsselskab i øjeblikket.
Jeg skriver og siger, at jeg gerne vil være kunde hos dem. Eller rettere, at jeg skal have min pensionsordning hos dem ifølge min fagforening. De svarer ikke.
Så ringer jeg og siger, at jeg vil have en pension hos dem. De siger, at dem, der står for det, vil ringe mig op. De ringer ikke.
Gad vide om firmaet er ved at gå under. Det er ikke mange selskaber, der afviser at få flere likvide midler at lege med midt i en finanskrise.
Jeg surfer lidt rundt på Youtube, og opdager nye 60'er og 70'er hardrock og psykedeliske bands...og i den forbindelse, vil jeg da gerne lige linke til nogle numre, som jeg ikke kendte før nu:
#13642: Foruroligende... men det er fornuftigt af dig ikke at fortælle, hvilket selskab det drejer sig om. Det kan jo også være, at dem du har talt med ikke har styr på en skid.
er lige kommet hjem fra hospitalet, har fået opereret min højre håndhar haft en kollapset blodåre, og en udposning fra mit håndled (godartet siger de). ingen smerter lige, men det skal nok komme. beklager ingen store bogstaver og stavefejl, skriver alt med venster hånd, mod normalt højre
Så var dagen kommet med startskuddet til eksaminerne.... Dagen startede ikke så godt da jeg nærmest i halv sovne slukkede for min alarm på telefon (havde sat 3 til), Ved ikke lige hvordan det kunne ske men er meget træt fortiden. Heldigvis ringede en af mine klassekammerater kl. 8.11 og vækkede mig, for at spørger hvilket lokale vi skulle være i. Så jeg fløj ud af sengen og over på skolen (priser mig lykkelig for jeg kun bor 5 min væk). Selve eksamen gik ganske udmærket, dog sprang få opgave over da der ikke var tid til at besvare det hele. Er ganske sikker på jeg har bestået. Håber der går lige så godt i morgen, men tvivler skal kunne en hel bog i hovedet :S. Og er ikke rigtig kommet igang endnu med at lave det sidste oplæsning til i morgen.
Jeg har lige installeret Windows 7 på min stationære, det er gået rimeligt smertefrit, men jeg har dog ikke været i stand til at få driverne til mit Soundblaster X-Fi Platinum til at virke, så nu kører jeg med onboard lyd i stedet :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#13641 lagoni 16 år siden
#13642 mr gaijin 16 år siden
Jeg skriver og siger, at jeg gerne vil være kunde hos dem. Eller rettere, at jeg skal have min pensionsordning hos dem ifølge min fagforening. De svarer ikke.
Så ringer jeg og siger, at jeg vil have en pension hos dem. De siger, at dem, der står for det, vil ringe mig op. De ringer ikke.
Gad vide om firmaet er ved at gå under. Det er ikke mange selskaber, der afviser at få flere likvide midler at lege med midt i en finanskrise.
#13643 cyberzed 16 år siden
#13644 HonoDelLoce 16 år siden
Det kommer da selvfølgelig an på hvilken BD du leder efter, men jeg har bestilt denne her til min søster.. :)
#13645 Skeloboy 16 år siden
[url= Bird - Beautiful Scarlet[/url]
[url= - Stone Woman[/url]
[url= - Vulture Blood[/url]
[url= Machine - Witches Wand[/url]
[url= - Clean Innocent Fun[/url]
[url= Goths - Turn Over[/url]
[url= - Pig's Walk[/url]
[url= Siva - Supernatural Mind[/url]
[url= Faith - Sea of Joy[/url]
Der skulle være nok at gå på opdagelse i...:)
#13646 Highland Park 16 år siden
#13647 cyberzed 16 år siden
#13648 Kiksmann 16 år siden
#13649 Wangsgaard 16 år siden
#13650 dyg 16 år siden