Gravatar

#13661 Highland Park 16 år siden

Okay, det er vist ikke i morgen, man skal kigge på julegaver i det indre København:
Politi: Tusinder til larme-demo
Politiet forventer op til 5.000 deltagere til aktion i København i morgen.

http://politiken.dk/klima/article857080.ece skrev:

»Efter kapitalismen er faldet«, skriver hjemmesiden, er der fest.

Ja det tager vel kun et par timer, før kapitalisme er erstattet af anarki, og så er der feeeeeeeeest.
Vorherre til hest.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13662 elwood 16 år siden

Roder med juleønsker argg det blir svære, og svære, sad og tænkte på noget foto relaterede, men kan ikke lige komme på noget.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13663 filmz-Narniabæver 16 år siden

Jeg har også fået Windows 7, men jeg kan ikke optage musik med Audacity, da den ikke kan finde en audio recording device.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#13664 Highland Park 16 år siden

#13662: Havde du ikke samme problem sidste år?

Hvad med et par stepsko? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13665 filmz-Bruce 16 år siden

#13661 Kunne de fucking idioter ikke for en gang skyld prøve og være negative EFTER forhandlinger og så prøve og glæde sig over, at politikerne er samlet og prøver at komme frem til et resultat? Bliver det dårligt så demonstrer da for helvede ligeså meget de vil, men det er åbenbart en naturlov at være født med en negativ vibration oppe i røven på de padder!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13666 elwood 16 år siden

hehe jo og næste år, blir det værre så'en skal det være, ikke stepsko, men penge til noget andet i den dur er skam skrevet på 8-)

Men det jo blot penge, skal lige ha fundet på andre ting også, oh well en ny Don Rosa bog, kan man altid bruge, og andre former for Comic Books.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13667 Kiksmann 16 år siden

det som jeg ser som det mest irreterende punkt ved windows 7, er at vi i danmark ikke får pakken med de 3 licenser til prisen af to, men den kan jo købe i uk, også downloade sprogpakken.

har kun positive oplevelser med win 7 64 bit. lige nu :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#13668 filmz-Utyske 16 år siden

#13667 -

Kan man ikke blot købe en licens fra UK? Jeg har ikke kigget så meget på det, så jeg ved ikke om det er en måde at omgås det på, ikke at jeg selv har brug for det. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13669 Ericmase 16 år siden

Sidder og bruger skolens nye og bedre computere, som vik fik for ikke så langt til siden. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13670 Bobby Singer 16 år siden

Var til julefrokost i går, så derfor er jeg selvfølgelig lettere plaget af tømmermænd og ikke ligefrem særligt oplagt til at tage i skole. Men jeg bliver nok nødt til det alligevel, for afgangsprojektet laver sgu ikke sig selv. Oh well det skal nok blive en sjov dag. :S
Idjit

Skriv ny kommentar: