#13651 Jeg venter bare på at Windows 7 falder i pris, så køber jeg det nok. Efter hvad jeg har hørt skulle det køre noget mere stabilt og hurtigere end Vista.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#13651 Jeg venter bare på at Windows 7 falder i pris, så køber jeg det nok. Efter hvad jeg har hørt skulle det køre noget mere stabilt og hurtigere end Vista.
Falder i pris? :)
Det koster det samme som både Vista og XP har kostet de sidste 4-5 år. Jeg tror ikke du skal regne med at det falder i pris, måske 50-100 kr., afhængig af hvilken slags licens man køber, men sikkert ikke mere end det.
Selv har jeg lige købt en Windows 7 Home Premium 64Bit til mit media center og den gav jeg kun omkring 700 kr. for, selvfølgelig en OEM-licens. Jeg regner med at nappe en Ultimate til min stationære ved lejlighed, også 64bit.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#13654 - Jeg er nu også selv lidt nærrig mht køb af OS (så længe det gamle virker, hvorfor skal jeg så investere i nyt?), men heldigvis fik jeg en Win7 Pro af en ven (dejligt med venner, der er inkarnerede linux-brugere og at han har en mac-elskende kæreste).
De sidste mange versioner af windows jeg har haft, har enten fulgt gratis med mine computere eller været nogen jeg har fået gratis igennem MSDN AA. Så det var meget passende, at jeg også fik min Win7 gratis :)
Men havde jeg ikke fået versioner af XP, Vista og 7 foræret, så ville jeg stadigvæk bruge Windows 2000, da det kørte enormt godt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg er lige kommet hjem fra aftenskoleundervisningen i italiensk. Det skrider så småt fremad. Jeg er begyndt kunne oversætte titlerne på mine italienske filmplakater.
Venter på, at kæresten kommer hjem fra arbejde, så vi kan spise. Og i aften regner jeg med at læse sidste bind i Millenium-trilogien færdig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#13651 filmz-Utyske 16 år siden
Det undrer mig ikke, Creative har alle dage været idioter til at lave drivere.
#13652 dyg 16 år siden
#13653 mr gaijin 16 år siden
#13654 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13655 filmz-Utyske 16 år siden
Falder i pris? :)
Det koster det samme som både Vista og XP har kostet de sidste 4-5 år. Jeg tror ikke du skal regne med at det falder i pris, måske 50-100 kr., afhængig af hvilken slags licens man køber, men sikkert ikke mere end det.
Selv har jeg lige købt en Windows 7 Home Premium 64Bit til mit media center og den gav jeg kun omkring 700 kr. for, selvfølgelig en OEM-licens. Jeg regner med at nappe en Ultimate til min stationære ved lejlighed, også 64bit.
#13656 dyg 16 år siden
De sidste mange versioner af windows jeg har haft, har enten fulgt gratis med mine computere eller været nogen jeg har fået gratis igennem MSDN AA. Så det var meget passende, at jeg også fik min Win7 gratis :)
Men havde jeg ikke fået versioner af XP, Vista og 7 foræret, så ville jeg stadigvæk bruge Windows 2000, da det kørte enormt godt.
#13657 filmz-Utyske 16 år siden
Det ville så være en ret skidt idé af så mange årsager, bl.a. at man ikke længere udvikler på det og dermed ikke udgiver sikkerhedsrettelser o.s.v. :)
#13658 filmz-jonasgr 16 år siden
Dette har de dog ikke fået i Danmark endnu, ikke fordi det gør noget kan sagtens leve med UK.
'Cause I'm evil"
#13659 Thomsen 16 år siden
Venter på, at kæresten kommer hjem fra arbejde, så vi kan spise. Og i aften regner jeg med at læse sidste bind i Millenium-trilogien færdig.
#13660 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"