Jeg er ved at lave en plakat og vil derfor lave runde hjørner på en række billeder og en ramme i MS Publisher - en opgave der lyder rimelig simpel, men det er det åbenbart ikke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Kan man ikke blot købe en licens fra UK? Jeg har ikke kigget så meget på det, så jeg ved ikke om det er en måde at omgås det på, ikke at jeg selv har brug for det. :)
nu har jeg lige kigget lidt på technet fra microsoft. som det umiddelbart ser ud må man gerne i det man kalder boks vers. ikke i en oem, da denne skal følge et nyt hardware produkt iflg. microsoft. så det er blot at bestille det hjem, hente sprog pakken, mener jeg kommer af sig selv i en update.
beklager ingen store bogstaver, højre hånd er i en slynge efter gårdsdagens operation.
honodelloce (13672) skrev:
Jeg sidder s'gu lige på potten og fryder mig over browseren på min Nokia N900 ! :D
der kan man bare se, den kan bruges til noget fornuftigt, toilet browseri :D
Jeg er negativ i dag. Min kæreste har sagt ja til en lejlighed, som hun formentligt ikke har råd til, og som jeg ikke har lyst til at bo i, udelukkende fordi, at hvis hun sagde nej, så havde hun kun et tilbud tilbage (hvis man siger nej tre gange så ryger man tilbage til start på den interne venteliste - men i betragtning af, at det kun har taget hende et år, før tilbuddene begyndte at vælte ind, så synes jeg egentligt ikke, det er noget problem). Hun har så lige fået en mail om, at hun har fået den. Jeg har svært ved at overskue, hvad der skal ske nu og er egentligt lidt pissed på hende, fordi meningen var at finde et sted, der overalt en række krav fra os begge to, og som vi kunne bo i sammen.
Så har jeg lige fået en mail fra amazon om, at de - igen - trækker pengene for en bog, jeg købte tilbage i oktober. Der skete følgende: Jeg købte bogen, der viste sig at have nogle fejl, da den dukkede op. De sendte mig en ny og skrev, at jeg måtte beholde den første, fordi den ville være for dyr at sende retur. Erstatningseksemplaret blev smadret i posten, og jeg fik så tilsendt en tredje, der heldigvis var perfekt. Jeg sendte så det smadrede erstatningseksemplar retur. Men i stedet for at refundere den dyre returporto (247,-), så lavede Amazon den fejl at refundere hele bogens pris (ca. 280,-). Jeg gjorde så ikke mere ved det.
Nu har Amazon så lige opdaget deres fejl og hæver pengene for bogen igen. Det er selvfølgeligt helt fair, men de har til gengæld lykkeligt glemt alt om at refundere min returporto til mig, og deres opfølgningsafdeling svarer ikke på mine mails. Jeg er sikker på, at det nok skal gå i orden i sidste ende. Amazon plejer at være helt reelle. Men jeg orker næsten ikke hele det med at skrive frem og tilbage og opremse forløbet, finde alle de gamle ordredetaljer frem, videresende deres gamle mails til mig og bevise mit portokrav. Det er bare så fandens bureaukratisk. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#13671 lagoni 16 år siden
#13672 HonoDelLoce 16 år siden
#13673 Kiksmann 16 år siden
nu har jeg lige kigget lidt på technet fra microsoft. som det umiddelbart ser ud må man gerne i det man kalder boks vers. ikke i en oem, da denne skal følge et nyt hardware produkt iflg. microsoft. så det er blot at bestille det hjem, hente sprog pakken, mener jeg kommer af sig selv i en update.
beklager ingen store bogstaver, højre hånd er i en slynge efter gårdsdagens operation.
der kan man bare se, den kan bruges til noget fornuftigt, toilet browseri :D
#13674 filmz-Utyske 16 år siden
Aight, jeg har dog ikke brug for sprogpakken, jeg har alle dage kørt med engelsk Windows, så nu er det bare blevet en vane. :)
#13675 gi-jones 16 år siden
#13676 filmz-Utyske 16 år siden
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article12...
#13677 Kiksmann 16 år siden
Ja nu er manden en nar af rang, så hvorfor skulle han så ændre kurs?
#13678 tiany 16 år siden
#13679 Thomsen 16 år siden
Så har jeg lige fået en mail fra amazon om, at de - igen - trækker pengene for en bog, jeg købte tilbage i oktober. Der skete følgende: Jeg købte bogen, der viste sig at have nogle fejl, da den dukkede op. De sendte mig en ny og skrev, at jeg måtte beholde den første, fordi den ville være for dyr at sende retur. Erstatningseksemplaret blev smadret i posten, og jeg fik så tilsendt en tredje, der heldigvis var perfekt. Jeg sendte så det smadrede erstatningseksemplar retur. Men i stedet for at refundere den dyre returporto (247,-), så lavede Amazon den fejl at refundere hele bogens pris (ca. 280,-). Jeg gjorde så ikke mere ved det.
Nu har Amazon så lige opdaget deres fejl og hæver pengene for bogen igen. Det er selvfølgeligt helt fair, men de har til gengæld lykkeligt glemt alt om at refundere min returporto til mig, og deres opfølgningsafdeling svarer ikke på mine mails. Jeg er sikker på, at det nok skal gå i orden i sidste ende. Amazon plejer at være helt reelle. Men jeg orker næsten ikke hele det med at skrive frem og tilbage og opremse forløbet, finde alle de gamle ordredetaljer frem, videresende deres gamle mails til mig og bevise mit portokrav. Det er bare så fandens bureaukratisk. :-/
#13680 Highland Park 16 år siden